FALCO TÜH hetkeolukord
Juba 1066 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2024
Aruandeaasta jooksul jätkus TÜ Falco tegevus eelmistel perioodidel välja kujunenud tegevussuundades, milleks on : - Falco kaubamärgiga traditsioonilise pikkvibu ehk longbow tootmine - erinevate vibunoolte valmistus - vibuvarustuse maaletoomine ja müük - Falco kaubamärgiga sportammu kaarte tootmine
TÜ Falco müügitulu püsis stabiilsena, langedes aruandeaastal varasema aastaga võrreldes 0,2 % võrra 533,43 tuh. euroni. Müük välisturgudele kasvas võrreldes varasema aruandeperioodiga, moodustades kogu müügitulust 71,7 %.
Suurimad välisturud olid Euroopas Prantsusmaa, Holland, Hispaania, Saksamaa, Rootsi ning Läti.
Euroopa Liidu riikides jätkas tööd enamik seniseid Falco vibude maaletoojaid ning edasimüüjaid.
Müük Euroopa Liidu riikidest väljapoole kasvas 7,2% 56,5 tuh. euroni, moodustas 10,6% kogu müügitulust. Suurimad turud selles kategoorias olid USA, Austraalia, Suurbritannia, Kuveit, L-Korea ning Sveits.
Kokku müüs Falco oma tooteid lisaks koduturule 37 välisriiki, millest 24 olid Euroopa Liidu ning 13 väljaspool olevad riigid.
Sportammu kaarte tootmine püsis stabiilsena- Falco omab endiselt maailma sportammu kaarte turust vähemalt 40% turuosa. Põhiliseks välisturuks on jätkuvalt Prantsusmaa, mis on ka nimetatud spordiala harrastuse vaieldamatu liider kogu maailmas.
Aruandeaastal toimus vibude tootmise pidev moderniseerimine uute materjalide ning CNC-töötlemiskeskuse programmide kasutuselevõtu kaudu. Koostöös Hollandi firmaga JVD Group tõime turule uue Falco Icon nn. hybriid-vibumudelite kollektsiooni.
Lisaks jätkasime Falco bränditoodetegae ( T-särgid, mütsid, sokid, sviitrid jne.)
Aastaks 2024 prognoosime müügitulu uut kasvu, seda eelkõige tänu kallimate vibumudelite osakaalu tõusule tootevalikus
Kommentaarid (0)