PAAR OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 29 920 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 62 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja komm

PAAR OÜ hetkeolukord

Juba 29 920 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 62 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Paar 2024.aasta müügitulu oli 1523,0 tuh.eurot. Võrreldes 2023.aastaga on käibe kasv 33,0 tuh.eurot. Müügitulust moodustab eksport 379,7 tuh.eurot (24,9%) ja müük Eestis 1143,2 tuh.eurot (75,1%). 2023.aasta ekspordinumber oli 347,9 tuh.eurot, aastane kasv 31,8 tuh.eurot.

Põhilised partnermaad olid Rootsi ja Soome. Käibelt suuremateks klientideks 2024.aastal olid Flexa Eesti AS, Mix Grafiska AB, Niini ja Co OÜ,

First Mediapartner AB, Eesti Laulu- ja Tantsupeo SA jt.

2025.aastal on põhiliseks eesmärgiks jääda käibelt 2024.aasta tasemele, kuna Eesti ja Põhjamaade majandus on madalseisus. Suundume järjest rohkem väiksemate tiraažidega trükiste turule. 2025.aastal on plaanis osta uus digitaalne trükimasin Fujifilm Revoria Press PC1120.

Trükimasin on kuue värviga ja võimaldab teha väga erilisi trükiseid (kuld, hõbe, valge värv jne.). Lisaks on plaanis muretseda UV-kohtlakki ja erinevaid foolioid trükkida võimaldav masin MGI ACCURIOSHINE 3600, mis laiendab oluliselt meie tootevalikut.

Peamisi finantssuhtarve majandusaasta kohta ning nende arvutamise metoodikat iseloomustab alljärgnev tabel:

Lähteandmed 2024 2023

Käibevara 287 057 334 475

Lühiajalised kohustised 210 864 243 988

Kohustised 210 864 245 059

Varad 305 912 364 569

Varud 27 318 31 834

Finantssuhtarvud 2024 2023

Puhas käibekapital ehk töökapital Käibevara-Lühiajalised kohustised 76 193 90 487

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja Käibevara/Lühiajalised kohustised 1,36 1,37

Võlakordaja Koguvõlgnevus/Varad 0,69 0,67

Likviidsuskordaja (Käibevara-Varud)/Lühiaj. kohustised 1,23 1,24

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Millised on offsettrüki peamised eelised võrreldes digitaalse trükiga?

Kuigi digitaalne turundus on tänapäeval ülioluline, ei saa me unustada traditsioonilisi turundusvõtteid, eriti kui tegemist on reklaami ja bränditeadlikkuse loo
ssb.ee
Kuigi digitaalne turundus on tänapäeval ülioluline, ei saa me unustada traditsioonilisi turundusvõtteid, eriti kui tegemist on reklaami ja bränditeadlikkuse loomisega. Üks neist klassikalistest meetoditest on offsettrükk, mis on olnud turunduse alustala juba aastakümneid. Mis on Offsettrükk? Offsettrükk on tehniline printimismeetod, mida kasutatakse suurte trükiste, nagu ajakirjad, brošüürid, flaierid ja plakatid, tootmiseks. Seda tüüpi trükis kasutatakse kummirulli ja trükivormi, et kanda tint trükimaterjalile. Üks offsettrüki peamisi eeliseid on võime trükkida suurtes kogustes

Kuidas võib kvaliteetne trükk tõsta teie brändi kuvandit?

Digitaalmeedia valitsemisajastul võib kvaliteetsete trükitud materjalide käegakatsutav kogemus jätta teie sihtrühmale püsiva mulje. Ettevõtetele, haridusasutust
ssb.ee
Digitaalmeedia valitsemisajastul võib kvaliteetsete trükitud materjalide käegakatsutav kogemus jätta teie sihtrühmale püsiva mulje. Ettevõtetele, haridusasutustele ja valitsusorganisatsioonidele võib teie trüki kvaliteet palju öelda teie brändi pühendumuse kohta suurepärasusele. Professionaalsus ja esmamulje Kvaliteetne trükk püüab tähelepanu ja edastab professionaalsuse taset, mis on oluline positiivse esmamulje loomisel. Teravad, selged pildid ja tekst on möödapääsmatud ettevõtetele, kes soovivad, et neid võetaks tõsiselt. Järjepidevus teie trükitud materjalides, alates visiitkaartidest

Kuidas valida õige köitmismeetod?

Köitmine ei ole lihtsalt viimistlus; see on oluline osa teie trükitud projektist, mis mõjutab kasutatavust, vastupidavust ja esitlust. Õige köide võib tõsta tei
ssb.ee
Köitmine ei ole lihtsalt viimistlus; see on oluline osa teie trükitud projektist, mis mõjutab kasutatavust, vastupidavust ja esitlust. Õige köide võib tõsta teie materjalide tajutavat väärtust, tagades, et need on nii funktsionaalsed kui ka visuaalselt köitvad. Traditsioonilistest meetoditest nagu s piraalköide ja pressköide kuni kaasaegsete tehnikateni nagu Wire-O ja termoköide on valikud rohked. Iga tüüp pakub ainulaadseid eeliseid ja piiranguid, mida me selles juhendis uurime. Tegurid, mida arvestada köitmismeetodi valimisel Kas loote turundusbrošüüre, ettevõtte aruandeid või

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.