RONDAM AS hetkeolukord
Juba 2603 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 38 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Kontserni lühiiseloomustus
AS Rondam kontsern koosneb emaettevõttest AS Rondam ja 100 %-lise osalusega tütarettevõtetest OÜ Dorpat, OÜ
Antonio Invest, OÜ Lydia Hotell, OÜ Neiveland, Liivalaia Arenduse AS ja 51 %-lise osalusega tütarettevõttest OÜ
Latzeme..
AS Rondam põhitegevus on enda kinnisvara üürileandmine ja käitus.
OÜ Dorpat põhitegevuseks on majutusteenuse osutamine hotellis Dorpat ja konverentsikeskuse Dorpat majandamine.
OÜ Antonio Invest põhitegevuseks on finantsinvesteeringute haldamine.
OÜ Lydia Hotell põhitegevuseks on majutus- ja konverentsiteenuse pakkumine hotellis Lydia ning toitlustamine restoranis Hõlm.
OÜ Neiveland põhitegevus on teravilja kasvatus.
Liivalaia Arenduse AS põhitegevus on enda kinnisvara üürileandmine ja käitus.
OÜ Latzeme põhitegevus on kinnisvara soetamine ja müük.
Keskkond ja selle mõjud
Oleme pühendunud jätkusuutliku mõtteviisi arendamisele, et meid kõiki ümbritseks puhtam õhk ja puhtam loodus. Ettevõtte töötajad on hästi kursis säästva tarbimise põhimõtetega nii toidu tellimisel, valmistamisel kui ka ruumide koristamisel. Kaasatud on kogu personal, kuna kõigil on oluline osa nii prügisorteerimises, veekulus kui ka materjalide tarbimises.
Korraldatud on ühiseid metsaistutus-ja prügikoristustalguid, koolitusi, loenguid, mis viivad kurssi ettevõtte jätkusuutliku majandamisega, uute ning kaasaegsete tehnoloogiatega ja mille üheks osaks on kindlasti säästev tarbimine.
Teadlikkuse kasvades kohanevad ka tarbimisharjumused ja suund säästlikkuse poole.
Ettevõtte kui terviku seisukohast on oluline püüelda täiuslikkuse poole, et tegevused oleksid optimaalsed, tulemuslikud, ressursisäästlikud ja jälgitavad. Kasutame erinevate teenuste osutamisega seotud tegevuste digitaliseerimist, erinevaid tehnoloogilisi võimalusi muutmaks sisemisi protsesse ja klienditeenindust efektiivsemaks.
Kasutame erinevaid tehnoloogiaid ka külastaja elamuse juhtimiseks ja liigume digitehnoloogiate arenduste suunas.
Näiteks hotellis on välisvalgustus juhitud hämara lüliti kaudu. Hoone koridorides, personaliruumides on valgustid juhitud liikumisanduritega. Kõik uued vajaminevad seadmed (nt. köögiseadmed, riistvara jne.) on soetatud ja soetatakse energiasäästlikkust silmas pidades. Paljud dokumendid on ettevõtte eri osakondade vahel digitaalsel kujul kasutatavad, et vältida asjatut printeri tahma ja paberikulu ning vähendada ökoloogilist jalajälge. Hotelliinfo tubades kuvatakse telerites, et mitte kastatada paberkandjaid.
Oleme liitunud Envoice arve keskkonnaga . Hotellis PMSi kasutamine võimaldab tööaega kokku hoida.
Toitlustusosakonnas hindame kodumaise päritoluga tooraine osakaalu ligi 50%. Kaupa tellime suuemates konteinerites (puhastusvahend) või ämbrites (keedis), mida saab tagastada ja taaskasutada.
Üldkasutatavates ruumides on täidetavad seebidosaatorid. Kasutusel on doseerimissüsteemid, mis hoiavad ära üledoseerimise võimaluse. Lähtume bioloogiliselt lagunevate toodete põhimõttest ja tarnime tooteid sellest lähtuvalt. Teavitame ka külalisi säästlikkusest tarbimisprintsiipe järgides; voodipesu- ja käterätikute vajaduspõhine pesemine, kraanivee “tühi” jooksu vältimine, toidukoguste teadlikum doseerimine ja heaperemehelik suhtumine ning käitumine.
Koondades kokku ettevõtte jätkusuutlikkuse printsiibi alused, milleks on järk-järguline üleminek keskkonnasäästlikkusele, valime ka koostööpartnerid. Tegurite integreerimine, millel on ka rahaline mõõde, saab olema korelatsioonis sotsiaal-majanduslike teguritega. Mida teadlikumad on tarbijad, seda enam vastuvõtlikumat suhtumist hinnatõusule julgeme loota. Lisaks valmistame liitumist hotellide greenkey programmiga, et edendada selliseid tooteid ja teenuseid, mida kasutades on võimalik vähendada keskkonnamõju, aidata kaasa loodusvarade tõhusale kasutamisele, tõsta tarbijate teadlikkust ning mõjutada turgu keskkonnahoidlikkuse suunas.
Meie eesmärk on olla jätkusuutliku mõttemaailma ja tegevusviisiga ettevõtte, mille CO2 jalajälg oleks minimeeritud parimal võimalikul moel.
Peame oluliseks nii ettevõtte kui ka meeskonna ning külaliste panustamist jätkusuutlikumale tegevusele. Kaasame töötajaid teadlikkuse tõstmise keskkonnaeesmärkide seadmise kaudu. Keskkonnakaitse on integreeritud meie majandustegevusse ning kuulub võrdväärse ning lahutamatu osana juhtimissüsteemi. Kasutame säästlikult ja efektiivselt kõiki ressursse ning mõõdame nende tarbimist igakuiselt. Vähendame jäätmete kogust ning tegeleme aktiivselt jäätmete sorteerimisega ettevõtte siseselt ning propageerime ja võimaldame seda ka enda külalistele avalikel aladel. Kontoris on viidud paberi printimine miinimumini. Arved vahendatakse e-arvete või Envoice keskkonna kaudu. Eelistame koostööd partneritega, kellel on samasugused keskkonnaalased tõekspidamised.
Kõikide töötajate teadlikkust kasvatades kohanevad ka tarbimisharjumused ja suund säästlikkuse poole. Oleme ettevõttes kaasanud igaüht, kuna kõigi panus on oluline CO2 jalajälje vähendamisel. Kasutame säästlikult ja efektiivselt kõiki ressursse ning mõõdame nende tarbimist igakuiselt. Vähendame jäätmete kogust ning tegeleme aktiivselt nende sorteerimisega ettevõtte siseselt ning propageerime ja võimaldame seda ka külalistel ettevõtte avalikel aladel.
Kommentaarid (0)