GLAMOX AS hetkeolukord
Juba 7777 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 202 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 42 korda.
Tegevusaruanne 2024
Sissejuhatus
AS Glamox on Norra kontserni Glamox ja AS Harju Elekter poolt 1992. aastal moodustatud aktsiaselts, mille põhitegevusalaks on valgustite tootmine ja hulgimüük. Alates aastast 2000 kuulub ettevõtte 100% Glamoxi kontsernile.
Glamoxi missiooniks on olla oma turusegmendis terviklike valgustuslahenduste eelistatud tarnija.
Oma tegevuses ollakse orienteeritud kliendi vajaduste rahuldamisele, keskkonnasäästlikkusele, kõrgele kvaliteedile ja tarnetäpsusele.
Ettevõtte äritegevuses ei esine hooajalisust või tsüklilisust.
Olulised keskkonna- ja sotsiaalsed mõjud
Glamoxi eesmärk on olla oma tööstusharu jätkusuutlikkuse liider. Ettevõte on püstitanud keskkonnasäästlike tegevuste eesmärgid ning jälgib nende täitmist. Peamiseks eesmärgiks on keskkonnaalase jalajälje vähendamine, k.a CO2 saaste ja energia kasutamise vähendamine, s.h taastuvenergia kasutamise suurendamine, materjalide taaskasutamine, jäätmete liikide kaupa kogumine ja utiliseerimine (s.h pakendiringluse seaduse täitmine).
Kuna valgustus moodustab 15 - 20% maailma energiakasutusest ja 5% maailma kasvuhoonegaaside heitkogustest, siis peab Glamox oma kohustuseks toetada oma klientide jätkusuutlikkuse ambitsioone, pakkudes energiatõhusaid valguslahendusi. Uuendades olemasolevaid valgustusseadmeid tõhusateks ja nutikateks valgustiteks ja süsteemideks, saavad kliendid vähendada energiatarbimist kuni 90%.
Meie põhifookused on: (cid:127) Aidata meie toodete ja lahenduste kaudu vähendada meie klientidel valgustusega seotud tegevustest (Scope 1 ja Scope 2) tulenevaid CO2 heitkoguseid.
(cid:127) Saavutada oma tegevustes (Scope 1 ja Scope 2) süsinikuneutraalsus aastaks 2030.
(cid:127) Julgustada, parandada ja edendada põhiliste inimõiguste ja korralike töötingimuste austamist, võttes kogu meie väärtusahelas süsteemse lähenemisviisi.
(cid:127) Vähendada miinimumini prügilatesse ladustavaid jäätmeid kõigi mitteohtlike jäätmete puhul meie tegevustes.
(cid:127) Suurendada meie portfellis olevate toodete osakaalu, mis aitavad kaasa ringmajandusele.
(cid:127) Pidevalt parandada meie töötervishoiu ja tööohutuse mõõdikuid, et paremini tagada meie töötajatele ohutu ja inspireeriv töökeskkond.
(cid:127) Parandada andmete kvaliteeti ja aruandlusstandardeid kõigi asjakohaste ESG-mõõdikute osas, näiteks arvutades Scope 3 heitkoguste andmeid.
Kuuludes oma tegevuspiirkonnas suurimate tööandjate hulka, on ettevõttel tihedad sidemed kohaliku omavalitsusega. Glamox teeb ka tihedat koostööd kohaliku kooliga panustades noorte hariduse kaasajastamisse ning loodusteaduste õppimise propageerimisse, et seeläbi kvalifitseeritud tööjõudu juurde kasvatada.
Tulud, kulud ja kasum
AS Glamox 2024. aasta müügitulu oli 72 778 tuhat eurot (kasvamine eelmise aastaga võrreldes 2%).
Ettevõtte kasum enne maksustamist oli 2024. aastal 15 895 tuhat eurot (2023.a. 12 687 tuhat eurot).
Kommentaarid tulemustele 2024. aasta tulemused on head.
(cid:127) Vaatamata maailma poliitiliste konfliktide põhjustatud jätkuvatele tarneahela väljakutsetele suudeti klienditellimused tähtaegselt täita.
(cid:127) Olukorras, kus ettevõtte põhiturgudel ehitusturud ei näita suurt kasvu, suudeti oma positsioonid põhiturgudel säilitada ja ettevõtte käive oli 2% suurem võrreldes 2023. aasta tulemusega.
(cid:127) Ettevõtte Brutokasumi määr tõusis 3% võrreldes 2023. aastaga. Seda tänu aktiivsele protsesside tõhustamisele, et tasandada sisendite hinnatõusust tekkivate kulude tõusu.
Valuutakursside ja intressimäärade muutumisega seotud riskid.
Kommentaarid (0)