OPTIPRO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6488 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 31 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga komme

OPTIPRO OÜ hetkeolukord

Juba 6488 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 31 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

OÜ OptiPRO põhitegevusalaks on optikakaupade jaemüük, prillide valmistamine ja nägemiskontrolli teostamine. Eesti turul tegutseb ettevõte

Pro Optika kaubamärgi all. Alates 2024. aasta juunist omandati tütarettevõte Optiland Eesti OÜ, mis opereerib Pere Optika kaubamärgi all.

2024. aasta lõpu seisuga oli kontsernil kokku 50 kauplust, millest 17 tegutses Pro Optika, 1 Zeiss Vision Center ja 32 Pere Optika kaubamärgi all.

2024. aasta konsolideeritud müügitulu oli 10 857 963 eurot. Ettevõtte puhaskasum vähenes tulenevalt kauba-, tööjõu- ja mitmesuguste tegevuskulude ning tütarettevõtte omandamisega seotud tehingutasude kasvust. Alljärgnevalt on välja toodud kontserni 2024 aasta peamised finantsnäitajad ning suhtarvud:

Maajandusaasta 2024

Müügitulu eurodes 10 857 963

Müügitulu kasv % -

Ärikasum eurodes 220 978

Ärikasumi marginaal % 2

Puhaskasum eurodes 163 138

Puhaskasumi marginaal % 1,5

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 3,8

ROA ehk varade tootlus % 2,2

ROE ehk omakapitali tootlus % 3,1

Ärikasumi marginaal = Ärikasum/ Müügitulu

Puhaskasumi marginaal = Puhaskasum/ Müügitulu

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara/lühiajalised kohustused

ROA = Puhaskasum/varade väärtus

ROE = Puhaskasum/omakapitali väärtus

Vastavalt konsolideeritud aruandele oli OÜ OptiPRO kontserni keskmine täistööajale taandatud töötajate arv 2024. aastal 210.

Palgakulud ulatusid samal perioodil 4 067 167 euroni. Mitmesugused tegevuskulud moodustasid müügitulust 22%, moodustades 2 431 429 eurot.

Maailmamajanduses valitses 2024. aastal keeruline ja ebakindel periood, mida iseloomustasid jätkuvad geopoliitilised pinged, tarneahelate nõrgenemine ja suundumused, mis pidurdasid globaalset kasvu. Sellest laiemast pildist ei jäänud puutumata ka Eesti majandus, mille kasv oli 2024. aastal languses. Suurenenud energia- ja kütusehinnad, tugev palgasurve ning teised sisendhinnad avaldasid tugevat mõju ettevõtte kasumile.

Hooajalisust kontserni müükides on suhteliselt vähene ja meie kaubad on vajaduspõhised ja müük stabiilne. Samuti ei mõjuta oluliselt valuutariskid ning intressimäärade alanemine on olnud pigem soosiv võrreldes eelneva aastaga.

2024. aasta oli OÜ OptiPRO jaoks märkimisväärne laienemise ja ümberkorralduste aasta, mis tugevdas oluliselt ettevõtte positsiooni

Eesti optikaturul. Aasta jooksul viidi läbi kaks strateegiliselt olulist sammu: tütarettevõtte Viljandi Optika OÜ liitmine emaettevõttega ja uue tütarettevõtte Optiland Eesti OÜ soetamine.

Optiland Eesti OÜ omandamine oli eriti oluline, kuna sellega kaasnes 32 kaupluse lisandumine OptiPRO kontserni portfelli. See samm tähistab märkimisväärset turuosa kasvu ja geograafilise ulatuse laienemist üle Eesti, andes OptiPRO-le mitmeid strateegilisi eeliseid, tugevdades oluliselt ettevõtte positsiooni Eesti optikaturul.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.