EOMAP KAUBANDUSE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2500 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga komme

EOMAP KAUBANDUSE OÜ hetkeolukord

Juba 2500 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

EOMAP Kaubanduse OÜ peamiseks tegevusalaks on postkaartide, kalendrite, suveniiride, kinkepakendite, õppevahendite, kontoritarvete ja kartograafiliste toodete kirjastamine ning jae- ja hulgikaubandus. Samuti kuuluvad meie tooteportfelli muud pabertooted, kleebised, etiketid ja muud kooli- ja kontorikaubad. Peamisteks tootegruppideks kartograafilistel toodetel on atlased, turismikaardid ja suuremõõdulised seinakaardid.

2023. aasta müügitulu oli 634 tuh eurot. Peamiselt müüdi Eesti turule.

2023. aastal investeeriti põhivarasse 10 tuh eurot.

2023. majandusaasta lõppes ettevõttele 60 tuh euro suuruse puhaskasumiga.

2023 majandusaastal laienes toodete sortiment, täienes klindibaas , samuti suurenesid müügimahud juba olemasolevate klientide juures.

Juhatuse liikmele 2023. aastal soodustusi tehtud ei ole. Oluliselt on suurenenud erinevate välishankijate arv, mis tagab kõiki tarbijaid paremini rahuldava müügi- ja tooteportfelli.

2024. aastal jätkub turu laiendamine nii uute klientide kui ka toodete osas. Jätkuvalt investeeritakse nii IT riist- kui tarkvarasse, sealhulgas uuendatakse jooksvalt tellimiskeskkonda ja veebipoodi. Uus veebikeskkond on www.kaart.ee. – mille nimetus vihjab rohkem ettevõtte tegevusvaldkondadele.

Jätkuvalt kasutame kaubamärki „Eelista Eestimaist“, mis tähistab 100% kodumaist kapitali ja tootmist. Sellega aitame kaasa siinsete trükikodade, disainerite, fotograafide ja tootjate eneseteostusele ja tootmise arendamisele kohapeal. Ka omatoodangu müügi kasv näitab ostjate huvi suurenemist kodumaiste toodete osas ning et see ei jää omaseks vaid toidukaupadele. Kodumaisel tootel saab kasutada Eestile ainuomast disaini ja traditsioone, kombeid arvestavaid kujundusi ja tekste, kalambuure ja nalju, mõtteteri – kõik see nn „äratuntav ja omane“ paneb ka eelistama kohalikke tooteid.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.