URSUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 7203 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 24 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommen

URSUS OÜ hetkeolukord

Juba 7203 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 24 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 25 korda.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Ursus on 1992.aastal asutatud esmatarbe- ja majapidamiskaupade hulgimüügiga tegelev ettevõte. Ettevõtte peamiseks turuks on Eesti, kuid kaupu müüakse ka Lätis, Leedus ning Soomes asuvatele klientidele. OÜ Ursus klientidest suurima osakaalu moodustavad toidu- ja tööstuskaupasid pakkuvad jaemüügiketid ning -kauplused. Lisaks sellele on ettevõtte klientide hulgas ka ehituskaupadele spetsialiseerunud kauplusi, e-poode, apteeke, teisi hulgimüügiettevõtteid ning muu profiiliga ettevõtteid.

Tooteportfellis on esindatud mitmekesine valik kaubamärke ning tootekategooriaid. Ettevõte pakub oma valikus muuhulgas Jordani suuhügieenitooted, Eveline Cosmetics nahahooldustooted,

Dr.Beckmanni kodukeemiatooteid, Leifheiti, Spontexi, Alufixi ja Biobagi kaubamärkide majapidamistarbed, Bros kahjuritõrjevahendid, Ruta kaubamärgi pabertooteid ning Stanley,

Tescoma köögitarbed. Lisaks tegeleb ettevõte pidevalt oma tooteportfelli arendamiseks uute partnerlussuhete loomisega.

Lisaks kaubamärkide esindamisele ja distributsioonile on OÜ Ursuses oluliseks valdkonnaks omamärgitoodete tootearendus. OÜ Ursuse tooteportfelli kuuluvad ettevõtte oma kaubamärgid

GoGreen, Esta, Casatrend, ForHome ja Bäkkjard. Nende kaubamärkide all oleme arendanud välja ja toonud turule järjest uusi kaubakategooriaid ja tooteid. Omamärgitoodete arendustegevuse eesmärgiks on ettevõtte tootevaliku rikastamine ning atraktiivsete, turutrendidele ja tarbijate vajadustele vastavate lahenduste pakkumine.

2024.aastal uusi olulisi kriise, mis ettevõtte tegevusvaldkonda mõjutaks, ei lisandunud.

Esmatarbekaupade kategooriatest mõnevõrra enam on Eesti üldine majanduskeskkond jätkuvalt mõjutanud tööstuskaupade müüki, kus kasvu saavutada on viimasel paaril aastal olnud keeruline ning eesmärgiks on olnud pigem müügitaseme hoidmine.

2024.aasta oli ettevõtte jaoks edukas. OÜ Ursuse müügitulu oli 7,917 miljonit eurot, kasvades aastaga 4,6%. Ettevõtte puhaskasum kasvas 2024.aastal 464 tuhande euroni.

2024.aastal tegeles ettevõte müügistruktuuri muudatuste planeerimise ning ellu viimisega, mille eesmärgiks oli tegevuse tõhustamine ning kasvu toetava töökorralduse rakendamine. 2025.aastal jätkab ettevõte 2024.aastal müügi töökorralduses alustatud tegevusplaanide elluviimist.

Investeeringute osas on prioriteetseteks valdkondadeks IT-infrastruktuur, majandustarkvara ning müügianalüütikat parandavad tarkvaralahendused ning ettevõtte füüsilise töökeskkonna parendused.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.