ESTONIAN HOLIDAYS AS hetkeolukord
Juba 16 583 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2023
2023. aasta majandusaasta oli majanduslike näitajate poolest veidi kasumlikum kui eelnev aasta.
Käibe kasv oli 33 000€. Kasumi mõningasele kasvule aitas kaasa ühe täiskohaga töötaja lahkumine enne hooaega. Samal ajal jäi aga mitme suurema kruiislaeva külastuste arv vähemaks, mis vähendas kruiiside käivet. Suurima külastuste arvuga oli MSC, kelle laevad käisid 2023.a. hooajal
Tallinnas 10 korda. Oma käibe ja kasumi poolest ühe külastuse kohta jäid MSC laevad siiski märgatavalt alla Costa laevadele, kellel oli 2023. aastal kahjuks küll ainul neli külastust. MSC väldib kangekaelselt hindade libisevat graafikut, mille tõttu on ta olnud sunnitud mitmed väiksemale osavõtjate arvule mõeldud ekskursioonid müügilt eemaldama. See aga tõstab omapäid linna peale minevate turistide arvu.
Keskmise suurusega kruiisilaevadest andsid suurema kasumi Fred Olseni laevad (neli külastust, neist üks Saaremaale) ja Hapag-Lloydi laevad (kolm külastust). Saga laevadel oli ainult kaks
Tallinna külastust, kuid kasum osutus väga heaks, kuna kruiisi hinna sees oli üks panoraam- ekskursioon maksimum osalejatega. Väiksematest laevadest andsid hea kasumi Hansa Touristicu kaks külastust (neist üks Saaremaale) ja Ponanti kruiisilaev oma nelja külastusega.
Lisaks laevadele teenindasime kahte Hollandi rühma läbi Baltikumi ja ühte Israeli rühma, mis andsid kokku hea käibe, eriti võrreldes 2022. aastaga. Ainult giidi ja transporditellimusi oli läbi terve suve, mis tõstis tunduvalt ka individuaaltellimuste käivet, muud grupitellimused kahjuks annulleerusid.
Juba möödunud hooajaks valmistasime ette ja leppisime objektidega kokku palju uusi ekskursioone, et pakkumisi varieerida ja erinevatele sihtgruppidele ekskursioonid atraktiivsemaks teha. Mitmed neist läksid ka üsna edukalt käiku.
Kahjuks lähevad uued pakkumised kõrge inflatsiooni taseme tõttu järjest kallimaks. Ka on meie partnerfirmad majandusliku olukorra halvenemise tõttu muutunud kokkuhoidlikumaks.
Sellegipoolest peame jätkama uute programmidega, et suurendada ekskursioonidel osalevate turistide arvu.
Kommentaarid (0)