ALPTER GRUPP OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 199 403 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 151 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja ko

ALPTER GRUPP OÜ hetkeolukord

Juba 199 403 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 151 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 19 korda.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõtte tegevusvaldkond, teenuste grupid ja kavandatavad muudatused

OÜ Alpter Grupp põhitegevuseks on raskeveokitega rahvusvahelise ja Eesti-sisese transporditeenuse osutamine. Ettevõte on registreeritud aastal 1997 ning on Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate

Assotsiatsiooni liige, kuhu kuulub üle 200 Eesti vedaja.

Rahvusvahelise transpordi põhisuundadeks on Euroopa Liidu liikmesriigid ja vähesel määral ka endised

SRÜ riigid. Transporditeenust teostame sadulveokitega ja haagistest kasutame kallur,- külmik-, tent-, sihtotstarbelisi- ja konteinerveo haagiseid. Peamiselt transporditakse toidu-, ehitus ja tööstuskaupu, puiduhaket, graanulit ning saematerjali. Transporditeenuse osutamiseks on ettevõttel ca 60 sadulveokit ja lisaks erinevat tüüpi poolhaagiseid.

Olulised sündmused majandusaastal ja eeldatavad arengusuunad

Müügitulu vähenes 2022. aastaga võrreldes 11%. Müügitulu langus oli oodatav, kuna veolepingud on seotud kütusehinnaga ja kütusehinna langedes langeb ka teenuse müügihind. Paraku langesid ka veomahud. 2023 aasta polnud äriliselt lihtne, kuna paljudel klientidel ei toiminud kõik enam plaanipäraselt ja veomahud hakkasid langema, mõnedki püsikliendid koondasid töötajaid. Veoturul valitses järjekordne segadus tuleviku osas - polnud selget vaadet tulevikule, kas olukord stabiliseerub või läheb kasvu või langusse. Oma mõju tagasihoidlikele majandustulemustele andsid sisendite liiga suured kasvud: kindlustustuste ja varuosade hinnatõus. Kuna eelnevatel perioodidel oli raske uusi veoüksusi tellida ja polnud ka kindlust, siis sõitsime vanemate ja remonti nõudvate veokitega kauem ning kulutasime rohkem remontidele. Samuti avaldas liiga suurt mõju intressi tõus ja muidugi inflatsioonist tulenev palgatõus.

Kokkuvõtteks tuleb nentida, et ettevõttel polnud hea aasta. Saime nagu kõik ettevõtted korralikke õppetunde, kuidas sellistes majandustingimustes paremini toimida. Tahaks arvata, et kõikide ettevõtjate jaoks oli 2023 unikaalne aasta, kus varasemad lähenemised ja strateegiad kohati ei toiminud. Teeme omad järeldused, saame tugevamaks ja lähme oma klientide ja töötajatega senisest tugevamatena edasi.

Vaatamata suurenenud tööjõukuludele on reaalseks probleemiks kvalifitseeritud ja professionaalse kaadri puudus ning jätkuvalt ebapopulaarne suhtumine transpordivaldkonda. Eesti transpordisektor pole lähiriikidega konkurentsis ja seetõttu pole ka siin võimalik suuri arenguhüppeid teha. Eestis puuduvad suured transpordiettevõtted, kelle arvamust ja vajadusi riigi poolsed otsustajad sooviksid kuulata.

Valdkond on endiselt väga üle reguleeritud, nõudmised kõrged, vastutus suur ja saadav kasulikkus pole proportsioonis.

Eestil on kolmandate riikide autojuhtide hulgas halb positsioon rahvusvahelistele autojuhtidele töö pakkumisega, Teised Euroopa Liidu riigid on liberaalsemad ja ajutist tööjõudu hinnatakse rohkem.

Eesti poliitikud on hiljaks jäänud ettevõtjatele abikäe osutamisega ja tulemus transpordisektoris on nähtav juba praegu. Väiksema omakapitaliga ettevõtted lõpetavad tegevuse ja nii mõnedki pankrotistuvad. Veokid seisavad ja ettevõtjatel pole jaksu võitlemiseks.

2024. aasta eesmärgiks on pakkuda jätkuvalt oma klientidele stabiilseid transporditeenuseid. Võimalik, et vähemas mahus, kui sooviksime. Eesmärk on ettevõtet muuta efektiivsemaks ja kasumlikumaks, kui 2023 aastal. Sellele saaks riik paljuski kaasa aidata, kui ei tõrjuks transpordiettevõtjate soove ja vajadusi. Ise peame ennast riigi toimimisel elutähtsa teenuse osutajaks.

Investeeringud ja tegevusega kaasnevad keskkonnamõjud 2023. aastal investeeriti põhivarasse 1,1 miljonit eurot, sealhulgas soetati 9 veokit ja 5 haagist. 2024.

aastal on vajadus uuendada veoparki, kuna uued veokid on ökonoomsemad ja meie kliendid hindavad seda, kui kasutame väiksema CO sisaldusega veokeid.

Investeeringute maht möödunud aastaga võrreldes 2024 aastal suureneb, kuna soetatav tehnika on

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas mõjutavad kohandatud transpordilahendused ja jätkusuutlikkus ettevõtete tarneahela tõhusust?

Kaasaegses ärimaailmas on transpordi ja logistika valdkond muutumas üha keerukamaks ning ettevõtted otsivad pidevalt uuenduslikke viise, kuidas muuta oma tarnea
ssb.ee
Kaasaegses ärimaailmas on transpordi ja logistika valdkond muutumas üha keerukamaks ning ettevõtted otsivad pidevalt uuenduslikke viise, kuidas muuta oma tarneahelat tõhusamaks ja jätkusuutlikumaks. Erilahendused, kohandatud veokorraldus, jätkusuutlikud transpordivõimalused, täiustatud autopargi haldus ja tarneahela optimeerimine on mõned peamised strateegiad, mille poole ettevõtted püüdlevad, et saavutada parem jõudlus ja konkurentsieelis. Erilahendused transpordis hõlmavad kohandatud logistikaplaane, mis on loodud vastavalt iga ettevõtte unikaalsetele vajadustele ja nõuetele. See võib

Kuidas tagavad Eesti transpordiettevõtted efektiivse veoteenuse puidugraanuli ja puistematerjalide turul?

Eesti transpordisektor on tihedalt seotud riigi majanduse ja tööstuse arenguga, eriti puidugraanuli ja puistematerjalide valdkonnas. Eesti ettevõtted, mis pakuv
ssb.ee
Eesti transpordisektor on tihedalt seotud riigi majanduse ja tööstuse arenguga, eriti puidugraanuli ja puistematerjalide valdkonnas. Eesti ettevõtted, mis pakuvad transporditeenuseid selles nišis, mängivad olulist rolli nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil, pakkudes spetsialiseeritud logistilisi lahendusi vastavalt tööstusharu vajadustele. Üks peamisi teenuseid, mida Eesti transpordiettevõtted pakuvad, on puidugraanulite ja puistematerjalide vedu. See nõuab erilisi transpordivahendeid ja logistilist oskusteavet, et tagada materjalide ohutu ja tõhus transport. Kallur- ja

Kuidas mõjutab usaldusväärne transporditeenus Eesti ettevõtete edu rahvusvaheliselt?

Eesti, asudes geograafiliselt Euroopa ja Aasia vahel, on kujunenud strateegiliselt tähtsaks sõlmpunktiks rahvusvahelises kaubanduses. Selle asukoht Balti regioo
ssb.ee
Eesti, asudes geograafiliselt Euroopa ja Aasia vahel, on kujunenud strateegiliselt tähtsaks sõlmpunktiks rahvusvahelises kaubanduses. Selle asukoht Balti regioonis toimib kui värav ida- ja läänemarketite vahel, luues ainulaadse eelise nii kohalikele kui ka rahvusvahelistele ettevõtetele. Eesti transporditeenuste usaldusväärsus on seega kriitilise tähtsusega, mõjutades otseselt rahvusvahelist kaubavahetust ja ettevõtluse arengut. Esiteks on usaldusväärne transporditeenus hädavajalik kaupade tõhusaks liikumiseks lähtekohast sihtkohta. Logistilised protsessid, mis hõlmavad maanteetransporti,

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.