MAIDIGA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 34 854 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 36 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja komm

MAIDIGA OÜ hetkeolukord

Juba 34 854 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 36 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Maidiga on Eestis registreeritud ettevõte, millel on ligi 30-aastane tegutsemiskogemus.

Ettevõtte äritegevus põhineb jätkuvalt õmblustoodete tootmisel kahes suunas: (cid:127) meeste päevasärkide tootmine (cid:127) naiste kergete rõivaste tootmine

OÜ Maidiga 2024. aasta käive oli 734 601 eurot. Müügitulust 64% tuli Eesti siseturult ja 36% ekspordist.

Ettevõte omab kaubamärki Ewald, mille all toodetakse meeste särke. Varasemalt tootmises olnud Ewald junior ja Little Sir Ewald lastetooted on tänaseks müügilt eemaldatud ning lastekollektsiooni tootmine on lõpetatud.

2024. aasta kujunes ettevõttele keerukaks. Käive langes võrreldes 2023. aastaga, eriti teisel poolaastal, mil majanduskeskkonna üldine ebastabiilsus ja suurklientide tellimuste vähenemine avaldasid tugevat mõju. Kasvanud kulubaas ja vähenenud tellimuste maht tõid kaasa vajaduse keskenduda senisest rohkem sisemistele tõhususmeetmetele.

Tootmistegevus jätkus renditud tootmispinnal Paldiski mnt 25A.

Eesti-sisese müügi kasvatamine on jätkuvalt üks ettevõtte olulisemaid eesmärke. Selleks täiendame ametirõivaste tootevalikut ning suurendame õmblusteenuse pakkumiste osakaalu kohalikul turul.

2025. aastal on ettevõtte eesmärk säilitada käibenäitajad senisel tasemel, keskendudes eelkõige olemasolevate klientide teenindamisele ja omatoodangu müügi tõhustamisele. Tähtsal kohal on ka kulude optimeerimine ja töökorralduse ümbervaatamine. Suuri struktuurseid muudatusi aastaks planeeritud ei ole.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

5 põhjust, miks eritööriided tõstavad teie brändi väärtust

Eritööriided on rohkem kui lihtsalt vormiriietus; need on võimas tööriist ettevõtetele, kes soovivad luua tugeva brändi kohaloleku. Tööstusharudes, kus professi
ssb.ee
Eritööriided on rohkem kui lihtsalt vormiriietus; need on võimas tööriist ettevõtetele, kes soovivad luua tugeva brändi kohaloleku. Tööstusharudes, kus professionaalsus on ülioluline, nagu kulinaaria, tervishoid ja teenindussektorid, võib töötajate esitlus oluliselt mõjutada klientide tajumist. MAIDIGA OÜ mõistab seda seost ja on spetsialiseerunud kvaliteetsete, eritellimusel valmistatud vormiriiete pakkumisele, mis aitavad tõsta teie brändi kuvandit. Põhjus 1: Brändi identiteet ja äratuntavus Eritööriided on oluline osa terviklikust brändistrateegiast. See tagab, et iga meeskonnaliige on

Vastupidavate kangaste tähtsus töörõivastes

Töörõivad ei ole lihtsalt vormiriietus; need on töövahend. Olgu selleks köögi kuumus, tervishoiu keskkonna nõudmised või teenindussektori sagimine, töörõivad pe
ssb.ee
Töörõivad ei ole lihtsalt vormiriietus; need on töövahend. Olgu selleks köögi kuumus, tervishoiu keskkonna nõudmised või teenindussektori sagimine, töörõivad peavad vastu pidama igapäevasele kulumisele, säilitades samal ajal esindusliku välimuse. Töörõivad toimivad visuaalse käepigistusena, olles tihti esimene kontakt professionaali ja nende kliendi vahel. On oluline, et need rõivad näeksid head välja ning esindaksid täpselt brändi identiteeti ja väärtusi. Vastupidavate kangaste roll töörõivastes Vastupidavus tekstiilides viitab kangaste võimele säilitada oma terviklikkust ja välimust aja

Tikand vs trükkimine: kumb on teie logo jaoks parim?

Teie logo on teie brändi nägu. See on esimene asi, mida kliendid näevad ja viimane, mida nad mäletavad. Hästi kujundatud logo võib edastada teie ettevõtte väärt
ssb.ee
Teie logo on teie brändi nägu. See on esimene asi, mida kliendid näevad ja viimane, mida nad mäletavad. Hästi kujundatud logo võib edastada teie ettevõtte väärtusi, eetost ja professionaalsust. See pole lihtsalt sümbol; see on võimas suhtlusvahend, mis võib oluliselt mõjutada teie äriedu. Uniformide brändimisel on kaks populaarset meetodit: tikand ja trükkimine. Igal neist on oma eelised ja kaalutlused, mida me uurime üksikasjalikult, et aidata teil teha teadlik otsus oma logo jaoks. Tikand logode jaoks Tikand hõlmab teie logo otsese õmblemise kangale, kasutades kvaliteetseid niite. Seda

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.