VÕRU TARBIJATE ÜHISTU TÜH hetkeolukord
Juba 6849 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 84 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 13 korda.
Tegevusaruanne 2024
Konsolideeritud majandusaasta aruanne on koostatud 2024. majandusaasta kohta.
Konsolideerimisgruppi kuuluvad Võru Tarbijate Ühistu (emaettevõte) ja DGN Marketing OÜ (tütarettevõte).
Olulisemad sündmused aruandeperioodil 2024. aasta konsolideerimisgrupi müügitulu oli 44 miljonit eurot, mis on võrreldes 2023. aastaga kahanenud 1,54 %. Kaupade jaemüük moodustas kogu käibest 43,96 miljonit eurot.
Aruandeaastal investeeriti põhivarasse 3,77 miljonit eurot. Rõuge alevikus valmis Eesti kõige kaunima vaatega Rõuge konsum. Üle 600-ruutmeertise müügipinnaga kauplus pakub kohalikele klientidele laiemat ja uudsemat sortimenti.
Aastal 2024 alustati Võru suurima kauplusehoone Maksimarketi fassaadi uuendustega.
Kolmemõõtmelistest lamellidest loodava fassaadi valmisolek on planeeritud 2025 aastaks. Võru
Maksimarketis viidi läbi uuenduskuur kaupluse sisustuses ja külmaseadmetes.
Äritegevuse toimimiseks elektrikatkestuste ajal planeeritakse Maksimarketi ja Vastseliina kauplusehoonete elektrisüsteemide ümberehitust, millega tagatakse ümberlülitamine varutoitele.
Läbi investeeringute jätkumise kindlustatakse 2024. aastal ettevõtte turuosa.
Võru Tarbijate Ühistu nõukogu on kolmeliikmeline, juhatuses on kaks liiget. DGN Marketing OÜ juhatus on kaheliikmeline. Aruandeaastal on nõukogu liikmetele arvestatud tasusid lähtuvalt volinike otsusest ning juhatuse liikmetele lähtuvalt nõukogu otsusest. Juhatusele ja nõukogule ei ole tehtud soodustusi ega antud (makstud) muid hüvitisi.
Majandusaasta lõpu seisuga on grupis 21 toidu- ja esmatarbekauplust: Coop Maksimarket, neli Coop Konsumi, kümme Coop väikepoodi, viis tööstuskauplust ja Peetri kohvik. Võru Tarbijate
Ühistu on endiselt säilitanud maapiirkondade kaubanduse.
Koolitus ja klienditeenindus 2024. aastal jätkati sisekoolituse süsteemi täiendamist võttes kasutusele e-õppe keskkonna Coursy.
Samuti teeb ettevõte pidevat koostööd kutseõppeasutustega. Klienditeeninduse ja ostukeskkonna taseme hindamiseks viiakse läbi süsteemseid testoste.
Perspektiivid
Ettevõtte põhieesmärgiks on hoida turuosa, kasvatada käibe- ja tuleminäitajaid läbi sortimendi uuendamise, muuta tegevusprotsessid efektiivsemaks ning laiendada tootmisprotsesse, võttes seejuures arvesse tehnoloogilisi arendusi.
Tegevuskeskkonna üldine areng ja selle mõju majandustulemustele 2024. aasta peamiseks eesmärgiks oli oma turupositsiooni säilitamine ja selle kindlustamine.
Vaatamata tihedale konkurentsile ja elanike arvu vähenemisele Võru maakonnas näitavad 2024.
aasta erinevad tegevused, et grupi turuosa on püsinud stabiilsena. Erinevad arendused ja tegevused on andnud positiivse mõju ettevõtte majandustulemustele. Siiski on turul säilinud tugev konkurents kvalifitseeritud tööjõu järele, millest tulenevalt täiustatakse töötajate motivatsioonisüsteemi ning ollakse pidevalt valmis palkade osas konkurentsis püsima.
Võru Tarbijate Ühistu põhitegevust iseloomustavad suhtarvud ja nende arvutamise metoodika.
Finantsnäitajad ja suhtarvud 2024 2023
Müügitulu, € 44 004 800 44 695 440
Müügitulu kasv -1,54% 8%
Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja (käibevara/lühiajalised kohustused) 0,98 1,15
Kommentaarid (0)