VIA MEDIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2844 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga komme

VIA MEDIA OÜ hetkeolukord

Juba 2844 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

12.09.1997 tegevust alustanud OÜ VIA Media on rahvusvahelise meediaagentuuriketi Mindshare assotsieerunud liige. Ettevõtte põhitegevusalaks on meediastrateegiate loomine ning meediakampaaniate planeerimine nii kohalikesse kui globaalsetesse meediakanalitesse. Lisaks tegeleme tarbija käitumise ja brändi uuringutega, meediaalaste koolitustega ning pakume oma klientidele turunduse ja meedia konsultatsioone.

Aastal 2024 moodustas müügitulu 2,89 miljonit eurot (s.h. 24% eksport ja 76% müük Eestisse), mis oli võrreldes eelneva majandusaastaga ca 10% suurem (2023. aastal oli müügitulu 2,62 miljonit eurot). Võrreldes eelmise majandusaastaga õnnestus 2024. aastal puhaskasumit kasvatada enam kui kaks korda.

Kulutusi töötajate ametialaseks koolitamiseks ja nende professionaalsete oskuste arendamiseks tehti 2024. aastal summas 3,5 tuhat eurot. Investeeringuid töötajate koolitusse on plaanis jätkuvalt kasvatada.

Keskmine töötajate arv aruandeperioodil oli 11 (2023. aastal 13) ning tööjõukulud koos maksudega moodustasid 391,4 tuhat eurot (2023. aastal 413,4 tuhat eurot).

2024. aastal lisandus meie kliendiportfelli mitmeid uusi ettevõtteid, nii rahvusvahelisi kui kohalikke.

OÜ VIA Media põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on tulubaasi kasvatamine läbi nii kliendiportfelli laiendamise kui olemasolevatele klientidele lisateenuste pakkumise. Jätkuvalt oluline on meie poolt pakutavate teenuste kvaliteedi täiustamine ning teenuste paketi laiendamine. Plaanis on edasi arendada meie kasutuses olevaid tarkvaralahendusi, et muuta tööprotsess efektiivsemaks, samuti luua uusi infotehnoloogilisi abivahendeid optimeerimaks meediaplaneerimist ning tõstmaks selle kvaliteeti. Lisaks suuname suurema fookuse ärianalüütika kompetensi kasvule ning visuaalide kohandamisele vastavalt meediakanalitele ning –pindadele.

Peamised finantssuhtarvud: 2024 2023

Müügitulu (€) 2 886 123 2 619 251

Käibe kasv / kahanemine (%) 10,19 -17,70

Puhaskasum / -kahjum (€) 32 566 15 698

Puhasrentaablus (%) 1,13 0,60

Lühiajaline kohustuste kattekordaja (kordades) 1,53 1,55

ROA (%) 5,16 2,97

ROE (%) 14,51 8,18

Finantssuhtarvude arvutamise metoodika:

Käibe kasv (%) = (müügitulu 2024 – müügitulu 2023) / müügitulu 2023 * 100

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum(-kahjum) / müügitulu * 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused

ROA (%) = puhaskasum(-kahjum) / varad kokku * 100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.