MEDIA HOUSE OÜ hetkeolukord
Juba 4075 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 63 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2024
Alates 1997. aastast alustas OÜ Media House partnerluslepingu alusel koostööd rahvusvahelise meediaagentuuride ketiga CIA, kes sel ajal kuulus Tempus Group’i alla. 2002. aasta jaanuaris ühinesid kaks Euroopa juhtivate agentuuride hulka kuuluvat agentuuri: ühelt poolt Tempus
Group ja teiselt poolt Media Edge, et moodustada Euroopa TOP 6 hulka kuuluvaid meediaagentuuride kette nimega Mediaedge CIA
International. Mediaedge CIA on võimeline oma kliente teenindama kogu maailmas. Novembris 2002 kirjutati Londonis alla koostööleping
Mediaedge CIA International Limited’i ja Media House OÜ vahel. Vastavalt sellele lepingule omab Media House Mediaedge CIA ainuesindamise õigust kolmes Balti riigis. 2017.aastal ühinesid kaks rahusvahelist meediaagentuuride ketti: MEC ja Maxus ning moodustati ühisettevõte
Wavemakers, mida Media House OÜ alates 2018.aasta algusest esindab Baltikumis. Lisaks esindusõigusele oleme võimelised oma klientidele pakkuma ka turundusalast teenust kogu maailmas ja saame osa meediaalasest rahvusvahelisest know-how’st ning koolitust. Tänu rahvusvahelisele abile teenindame Baltikumis mitmeid Wavemaker-i kliente nagu Colgate & Palmolive, Mars, Wrigley, L’Oreal, Henkel jt.
2024. aasta netokäive oli 9,3 miljonit eurot, millest eksport moodustas 1,9 miljonit eurot (20,0 %). Töötajate keskmine arv samal perioodil oli 22 ning palgakulu kokku 791 539 eurot. Osaühingu Media House juhatus on üheliikmeline.
Kuna Media House on tüüpiline teabefirma, siis oli ja on jätkuvalt aktuaalne töötajate koolitamine ja arendamine. Seda suunda oleme viimastel aastatel hoidnud ning kindlasti jätkame ka tulevikus. Äriühingu investeerimispoliitika põhisuunaks lähiaastatel on inimeste professionaalsuse pidev arendamine ja tõstmine. Lisaks sellele monitoorime regulaarselt oma klientide rahulolu meie poolt pakutavate teenuste osas ja vajadusel investeerime sellesse.
OÜ Media House 2024. aasta peamine eesmärk on ennekõike hoida saavutatud turupositsiooni ja oma kliendisuhteid, mis annaks võimaluse kaasa minna turu arengutega. Lisaks on ennekõike fookuses turundusliku digivaldkonna arendamine, sest reklaamiäri liigub jõuliselt digitaliseerimise suunas.
Peamised finantssuhtarvud olid järgmised: 2024 2023
Käibe kasv/kahanemine (%) -0,2% 7,6%
Kasumi kasv/kahanemine (%) -69,3% 144,5%
Puhasrentaablus (%) 0,4% 1,2%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) 1,7 1,7
ROA (%) 1,8% 5,6%
ROE (%) 4,3% 12,9%
Finantssuhtarvude arvutamise metoodika:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2024 – müügitulu 2023) / müügitulu 2023* 100
Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2024 – puhaskasum 2023) / puhaskasum 2023 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100
ROE (%) = puhaskasum / omakapital kokku *100
Kommentaarid (0)