EESTI POST AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Projekti lühikirjeldus: Hanke eesmärgiks on viia läbi AS-i Eesti Post kontserni erikontroll eesmärgiga hinnata perioodil 01.07.2020-31.05.2025 juhtorganite tege

EESTI POST AS: Hankekutse „Erikontrolli läbiviimine“

Projekti lühikirjeldus: Hanke eesmärgiks on viia läbi AS-i Eesti Post kontserni erikontroll eesmärgiga hinnata perioodil 01.07.2020-31.05.2025 juhtorganite tegevuste ja otsuste mõju ettevõtte majandustulemustele ning finantsseisundile, sealhulgas: 1) tuvastada, kas juhatus on ettevõtte laienemisel toetunud kehtivale strateegiale nõukogu ning omaniku korraldustele või otsustele; 2) tuvastada, kas ja millised juhtimisotsused viisid ettevõttes likviidsusprobleemide ja ajutise maksejõuetuse ohu tekkeni ning kasumlikkuse eesmärkide mittetäitmiseni; 3) tuvastada, kas eelmises erikontrollis välja toodud kitsaskohad ja üleskerkinud küsimused on kontrollile järgnenud perioodil olnud fookusteemadeks ning leidnud lahenduse. Täpsemad erikontrolli küsimused on toodud lisas 1.
Valdkond: Auditeerimisteenused

Eeldatav maksumus: PUUDUB

Projekti tellija: EESTI POST AS
Vastutav isik: Tairi Toomsoo
Tüüp: LM
Hanke väljakuulutamise kuupäev: 20.06.2025

Pakkumiste esitamise tähtpäev: 07.07.2025 kell 13.00
Projekti täitmise kuupäevade vahemik: 7 kuud

Kontaktisik: Tairi Toomsoo


Täpsemat teavet on võimalik saada aadressil:

https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8965264/general-info

Pakkumused või osalemistaotlused saata:

https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8965264/tenders

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.