OSKAR LT AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5629 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,7 punktiga ja kommen

OSKAR LT AS hetkeolukord

Juba 5629 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,7 punktiga ja kommenteeritud 17 korda.

Tegevusaruanne 2022

2022. aastal jätkasime oma põhitegevusega - delikatesslihatoodete valmistamise ja värske liha pakendamisega, mida realiseerisime jae- ja hulgikaubandusettevõtetele ning HoReCa sektoris tegutsejatele.

Oleme ettevõtte kogu tegutsemise aja vältel pööranud tootearenduses palju tähelepanu lihatoodete tervislikkusele ja ei ole oma toodete retsepte liha asendusainetega rikkunud. Enamus turule toodud tooted on ilma kunstlike säilitusaineteta, gluteeni- ja laktoosivabad. Seega on meie tooted suunatud nõudlikule tarbijale, kes eelistab võimalikult tervislikke lihatooteid.

Esimesena Eestis tõime kaupluste lettidele maailma tipprestoranides palju kasutust leidnud Sous-vide tehnoloogia baasil valmistatud „Kauaküpsetatud“ ahjupraed.

Tõenäoliselt oleme jätkuvalt turuliider E-vabade toodete arvukuse poolest Eesti

Kondimassivabad delikatesstooted lihatööstuste seas. Meie tooted kannavad märki „ aastast 1992“ ning „Puhas toode/Ei sisalda kunstlikke säilitusaineid“.

Oleme kõrge, ligikaudu 98%-e tarnekindlusega partner jae- ja hulgikaubandusettevõtetele, sest enamus tootmisseadmeid on dubleeritud ja saame töötada ka elektrikatkestuste ajal, kuna oleme investeerinud 500kW elektrigeneraatorisse.

Jätkasime tootmisprotsesside muutmist efektiivsemaks ja tooteportfelli optimeerimist, et kasumlikkust parandada. Tootevalikus taaselustasime kaelakarbonaadist grill-liha steigid nn. kuivas marinaadis sama retsepti järgi, millega Eestis esimesena 2003.

aastal turule tulime. Sinnamaani pakuti Eesti turul suvetoodetena vaid šašlõkke ja poolsuitsu grillvorste.

Jätkub Eestis esmakordselt juurutatud, spetsiaalselt toidutööstuse jaoks loodud majandustarkvara Navision Food võimaluste kasutuselevõtmine. See majandustarkvara (ERP) võimaldab ettevõtte kõiki protsesse juhtida ühes süsteemis: tootmise planeerimist, partiide jälgimist, kaaluandmete hõivet, toodete etikettide haldamist koos koostise ja energeetiliste väärtustega ning nende trükkimist, samuti elektroonilist andmevahetust klientidega. Sama tarkvaraga on reaalajas seotud müügijuhtide ja müügiesindajate telefonides olev kliendihaldus- ja müügitarkvara.

Lahendused on abiks suhtluses klientidega, sest sealt on näha nii müügiajalugu kui kehtivad kliendikohased hinnad ja reaalajas käimasolevad kampaaniad. Samas saab ka teha tellimusi, mis automaatselt kuvatakse majandustarkvaras.

Keskkonnamõju

Vastavalt juhtimissüsteemi arendamise ja keskkonna saastamise vähendamise eesmärgile on sõnastatud tegevuspõhimõte – väldime asjatult raiskamist ja saastamist, hoides sellega keskkonda. Tootearenduses on silmas peetud ka pakendite taaskasutatavust ja toodetele on valitud sellised pakendimaterjalid, mis oleksid keskkonda võimalikult vähe koormavad.

Toimub papp- ja plastjäätmete kogumine ning nende ümbertöötlemine koostöös Eesti

Taaskasutusorganisatsioon MTÜ-ga.

Majanduskeskkond 2020. aastal alanud Covid-19 pandeemia küll taandus, kuid avaldas 2022. a jätkuvalt ja ülemaailmselt mõju. Majanduskasvu pidurdumine põhjustas globaalse kriisi, millel

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.