OSKAR LT AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6345 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 36 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,7 punktiga ja kommen

OSKAR LT AS hetkeolukord

Juba 6345 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 36 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,7 punktiga ja kommenteeritud 17 korda.

Tegevusaruanne 2023

2023. aastal jätkasime oma põhitegevusega - delikatesslihatoodete valmistamise ja värske liha pakendamisega, mida realiseerisime jae- ja hulgikaubandusettevõtetele ning HoReCa sektoris tegutsejatele.

Müügitulu kasvas 2023. aastal võrreldes 2022. aastaga 2,2%, töötaja kohta 9,9%.

Oleme ettevõtte kogu tegutsemise aja vältel pööranud tootearenduses palju tähelepanu lihatoodete tervislikkusele ja ei ole oma toodete retsepte liha asendusainetega rikkunud. Enamus turule toodud tooted on ilma kunstlike säilitusaineteta, gluteeni- ja laktoosivabad. Seega on meie tooted suunatud nõudlikule tarbijale, kes eelistab võimalikult tervislikke lihatooteid.

Esimesena Eestis tõime kaupluste lettidele maailma tipprestoranides palju kasutust leidnud Sous-vide tehnoloogia baasil valmistatud „Kauaküpsetatud“ ahjupraed.

Tõenäoliselt oleme jätkuvalt turuliider E-vabade toodete arvukuse poolest Eesti

Kondimassivabad delikatesstooted lihatööstuste seas. Meie tooted kannavad märki „ aastast 1992“ ning „Puhas toode/Ei sisalda kunstlikke säilitusaineid“.

Oleme kõrge, ligikaudu 98%-e tarnekindlusega partner jae- ja hulgikaubandusettevõtetele, sest enamus tootmisseadmeid on dubleeritud ja saame töötada ka elektrikatkestuste ajal, kuna oleme investeerinud 500kW elektrigeneraatorisse.

Jätkasime tootmisprotsesside muutmist efektiivsemaks ja tooteportfelli optimeerimist, et kasumlikkust parandada. Tootevalikus taaselustasime kaelakarbonaadist grill-liha steigid nn. kuivas marinaadis sama retsepti järgi, millega Eestis esimesena 2003.

aastal turule tulime. Sinnamaani pakuti Eesti turul suvetoodetena vaid šašlõkke ja poolsuitsu grillvorste.

Keskkonnamõju

Vastavalt juhtimissüsteemi arendamise ja keskkonna saastamise vähendamise eesmärgile on sõnastatud tegevuspõhimõte – väldime asjatult raiskamist ja saastamist, hoides sellega keskkonda. Tootearenduses on silmas peetud ka pakendite taaskasutatavust ja toodetele on valitud sellised pakendimaterjalid, mis oleksid keskkonda võimalikult vähe koormavad.

Toimub papp- ja plastjäätmete kogumine ning nende ümbertöötlemine koostöös Eesti

Taaskasutusorganisatsioon MTÜ-ga.

Majanduskeskkond

Oleme viimased aastad seisnud silmitsi kriisidest tekkinud väljakutsetega – koroonakriisi ja sellele järgnenud sõja tõttu Ukrainas on kõikide tootmissisendite, 2023. aastal eriti sealiha hinnad, kiirelt ja järjepidevalt kallinenud tasemele, kus need pole kunagi olnud.

Majandussurutis, tihe konkurents, tarbijate ostuharjumuste muutumine, suurenenud konkurents kaubanduskettide vahel, on raskendanud sisendhindade ja tööjõukulude kasvu jaekaubandusele täies mahus üle kandmist.

Riiklikest toetusmeetmetest saime varasemate aastate energiakulude hüvitamiseks

PRIA-le esitatud taotluse alusel 98 934 eurot erakorralist toetust toidujulgeoleku

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.