REITAN CONVENIENCE ESTONIA AS hetkeolukord
Juba 10 206 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 236 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 1453 korda.
Tegevusaruanne 2022
Ülevaade
Reitan Convenience Estonia AS kuulub alates maist 2012 Norra pereettevõttele Reitan Convenience AS.
Reitan Convenience AS on Euroopa üks juhtivamaid mugavuskaubanduse kette kus töötab 12 000 inimest seitsmes riigis, teenindades ca 2 000 müügipunktis Põhja-ja Baltimaades kokku umbes 1 miljon klienti päevas.
Reitan Convenience AS tegutseb järgmiste tuntud kaubamärkide all: Narvesen Norras, Lätis ja Leedus,
Pressbyrån Rootsis, PBX Rootsis, 7-Eleven in Norras, Rootsis ja Taanis, YX 7-Eleven Norras, R-kioski Soomes,
R-Kiosk Eestis, Lietuvos Spauda Leedus, Northland Norras ning Caffeine Eestis, Lätis, Leedus, Norras ja Taanis.
Reitan Convenience ASi äri on üles ehitatud frantsiisiäri põhimõttel ning ka Reitan Convenience Estonia AS jätkab R-Kioski kaubamärgi all tegutsevate müügipunktidega 2013. aastal alustatud strateegilist muutust andes need opereerimiseks frantsiisipidajatele. Seisuga 31. detsember 2022 tegutses Eestis 90st mugavuskauplusest 14 frantsiisipidajate käe all.
2019. aastal omandas Reitan Convenience AS Caffeine kaubamärgi all tegutseva kohvikuteketi Baltikumis.
Eestis tegutseb Caffeine kaubamärgi all 11 kohvikut. Caffeini kohvikute põhifookus on läbi kestlike valikute kohvikukultuuri arendamine, kvaliteetsete kohvijookide ning omatoodanguna maitsva ja kvaliteetse toidu-ja pagaritoode pakkumine.
R-Kioski kaubamärgi ärisuunad on jaotatud fookuskategooriateks, milleks on toit, soojad ja külmad joogid ning pagaritooted ning traditsioonilisteks kategooriateks, milleks on ajakirjandus, loto, telekommunikatsioon ning tubakatooted. 2022. aasta majandustulemuse suurim mõjutaja oli Venemaa agressioonist lähtuv sõjategevus Ukrainas ning sellest tulenevad sisendhindade tõus, energiakriis ning endiselt jätkuv tööjõukriis teenindusvaldkonnas. Aasta lõpuks 19,7% kulmineerunud inflatsioon jättis oma jälje kõikide Caffeine kohvikute ning R-Kioski mugavuspoodide tulemusse.
Toit ja jook
Vaatamata 2022. aasta algust mõjutanud pandeemia (rahvusvahelise turismi puudumine kuni aprill) ning veebruaris alanud sõja mõjudele aitas tugev fookus toidu ja jookide kategooriatele säilitada ja arendada maitsva ja täisväärtusliku valmistoidu ning kohvi ja muude jookide sortimenti. Jätkus koostöö parimate kohalike tootjate ning oma ala spetsialistidega nii Eestis kui ka mujal Euroopas. Mitmekülgse koostöö tulemusel saab R-Kioskist kõrge kvaliteediga ja maitsvat värsket toitu kaasa osta nii see klient, kes soovib lihavaba või väga tervislikku valikut, kui ka see, kellel on kõige olulisem maitseelamus.
Jookide kategoorias on tugev fookus alati kohvil ja teistel soojadel jookidel. 2021 aastal välja vahetatud kohvimasinate park on ennast igati õigustanud ning taimsete valikute osakaal kõikides kohvijookides kasvab jõudsalt. Külmade jookide kategoorias tegid parima tulemuse vesi, trendijoogid nagu vitaminiseeritud veed, energiajoogid, terviseshotid ja külmpressitud mahlad.
Investeeringud
Lisaks uutele kauplustele ja renoveerimistele jätkasime investeeringuid tehnilisse baasi.
Kommentaarid (0)