REITAN CONVENIENCE ESTONIA AS hetkeolukord
Juba 13 467 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 237 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,1 punktiga ja kommenteeritud 1453 korda.
Tegevusaruanne 2024
Ülevaade
Reitan Convenience Estonia AS kuulub alates maist 2012 Norra pereettevõttele Reitan Convenience AS. Reitan Convenience AS on Euroopa üks juhtivamaid mugavuskaubanduse kette kus töötab 12 000 inimest seitsmes riigis, teenindades ca 1800 müügipunktis Põhja-ja Baltimaades kokku ca 1 miljon klienti päevas.
Reitan Convenience AS tegutseb järgmiste tuntud kaubamärkide all: Narvesen Norras, Lätis ja Leedus, Pressbyrån Rootsis, PBX Rootsis, 7-Eleven in Norras, Rootsis ja Taanis, Uno-X 7-Eleven Norras, Innom Norras, R-kioski Soomes, R-Kiosk Eestis, Lietuvos Spauda Leedus,
Northland Norras ning Caffeine Eestis, Lätis, Leedus, Norras ja Taanis.
Reitan Convenience ASi äri on üles ehitatud frantsiisiäri põhimõttel. Seisuga 31. detsember 2024 tegutses Eestis 71st mugavuskauplusest 16 frantsiisipidaja käe all.
Reitan Convenience Estonia AS kasutusel oleva frantsiisimudeli järgselt kajastatakse müügitulu ja varud Reitan Convenience Estonia AS majandusaasta aruandes. Frantsiisivõtjatele makstakse kaupluste opereerimise eest lepingujärgset tasu.
2019. aastal omandas Reitan Convenience AS Caffeine kaubamärgi all tegutseva kohvikuteketi Baltikumis. Eestis tegutseb Caffeine kaubamärgi all 12 kohvikut. Caffeine kohvikute põhifookus on läbi kestlike valikute kohvikukultuuri arendamine, kohtumispaikade loomine ja kvaliteetsete kohvijookide ning omatoodanguna maitsva ja kvaliteetse toidu-ja pagaritoode pakkumine.
R-kioski kaubamärgi ärisuunad jagunevad fookuskategooriateks: toit, soojad ja külmad joogid ning pagaritooted ning traditsioonilisteks kategooriateks: ajakirjandus, loto, telekommunikatsioon ning tubakatooted. Meie klientideks on peamiselt liikuvad inimesed ja kuna suvehooajal inimesed liiguvad rohkem, siis ka meie äritegevus on aasta vältel sellest mõjutatud.
2024. aasta majandustulemuse suurim mõjutaja oli hüppeline sisendhindade tõus, mis oli peamiselt mõjutatud 2023. aasta kõrgest inflatsioonist (9,2%, 2024.aasta 3,5%), keeruline majanduskeskkond (jaemüügiettevõtete jaemüügi kasvu aeglustumine 5,7%-lt 2023. aastal 0,6%-ni 2024.
aastal) ning endiselt jätkuv tööjõukriis teenindusvaldkonnas.
Reitan Convenience Estonia AS finantsinstrumentide finantsriskide juhtimine on korraldatud läbi käibekapitali juhtimise. Ettevõtte investeeringute rahastamine on tagatud rahavoogudega äritegevusest ja vajadusel pikaajalise laenuga emaettevõttelt. Laenud välistelt osapooltelt puuduvad.
Majandusaastal ja ka aruande koostamise perioodil ei ole valuutakursside või intressimäärade muutustest tekkinud mõju olnud olulises mahus.
Kestlikkuse strateegia
Aastal 2022 lansseeris Reitan Convenience AS üle 7 riigi kestlikkuse strateegia, mille eesmärk on meie äri ümberdefineerimine selliselt, et mugavus oleks kestlik ja kestlikkus mugav kõigile meie klientidele. Meie kestlikkuse strateegia põhifookus on kolmel mõjualal: 1. KLIIMAMEETMED, MIS KA TEGELIKULT MIDAGI MUUDAVAD (cid:127) Vähendame heitmeid vastavalt Pariisi kokkuleppe eesmärgile (1,5 °C) (cid:127) Kaasame tarnijad kliimaeesmärkide saavutamisse (cid:127) Vähendame ühekordset plasti ja võtame kasutusele jätkusuutlikud pakendilahendused (cid:127) Vähendame toiduraiskamist (cid:127) Vähendame oma jalajälge poode ja kohvikuid ehitades ning opereerides 2. TOOTED INIMESTE JA PLANEEDI HEAKS (cid:127) Viime sortimendi kooskõlla planeedi tervisedieediga (Planetary Health Diet) (cid:127) Hangime riskitoorainet pidades silmas kogu väärtusahelat (näiteks kohv) (cid:127) Edendame loomade heaolu ja jälgime antibiootikumide ohutut kasutamist loomakasvatuses (cid:127) Loome uuenduslikke partnerlussuhteid innovaatiliste toidu- ja joogitoodete turule toomisel 3. VÄÄRTUSPÕHINE JUHTIMINE, ET ÜHESKOOS TULEVIKKU KUJUNDADA (cid:127) Investeerime oma inimestesse, et luua tugevaid meeskondi mugavuskaubanduse tuleviku jaoks (cid:127) Tugevdame oma rolli ühiskonna vastutustundliku liikmena (cid:127) Muudame kestlikud valikud klientide jaoks mugavaks
Kommentaarid (0)