RHUMVELD BALTIC OÜ hetkeolukord
Juba 4367 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 27 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.
Tegevusaruanne 2024
Rhumveld Baltic põhilisteks tegevusvaldkondadeks on jätkuvalt kuivatatud puuviljade-, pähklite- ja seemnete pakendamine ja müük.
Olulisemateks sündmusteks 2024. aasta jooksul oli NUTISAL brändi ost emaettevõtte poolt. NUTISAL bränd on üks Põhjamaade suurim pähklite bränd. Sellega seoses on tulekul hulk grupisiseseid täiendavaid tegevusi ja müüke.
Lisaks toimus grupisiseselt oluline muudatus – muutus emaettevõte. Rhumveld Baltic OÜ emaettevõtteks alates Aprill 2024 on De Monchy Nuts and Dried Fruits B.V. Lõplik kasusaaja jääb samaks.
2024. majandusaastal kasvas ettevõtte käive taaskord 1% võrreldes eelneva aasta käibega. Kuigi ümberstruktureerimise tõttu viidi Rootsi jaeturu müügitulu viidi grupisiseselt üle sõsarettevõtte vastustusalasse, õnnestus teiste klientide ja uute turgude arvelt müügitulu kasvatada nii, et ületasime eelarvet 15% võrra.
Möödunud aasta oli ka müügimarginaalide osas tugev, eelkõige soodsate tooraine positsioonide tõttu.
HoReCa valdkonna klientide müügikäive jätkas endiselt kasvu, 2024 aastal kasvas tugevalt ka ekspordi jaeturg.
Peame aastat kordaläinuks. Müügitulu kasv ümberstruktureerimise arvelt sai kompenseeritud ning müügikatted olid rahuldavad..
Müügi arendamine eksportturgudel jätkus ning põhiline osa mahtudest tuleneb endiselt eksportturgudelt.
Fookus on jätkuvalt ekspordi kasvul ning fookuseks on Poola jaeturg.
2024. aastal uuendasime taas BRC sertifikaati ning läbisime auditi väga heade tulemustega. Tulemus oli väga hea hinne AA.
Üleüldine majandussurutis ei ole ettevõtte tööd oluliselt pärssinud, pigem oleme oma turuosa kasvatanud.
Intressimäärade tõus on mõjutanud finantskulusid, mille osakaal on oluliselt kasvanud. Olulised keskkonna- ja sotsiaalmõjud puuduvad.
Jätkame suundumust sotsiaalselt jätkusuutlikuma ning keskkonnasõbralikuma äritegevuse suunas. Jätkame keskendumist sotsiaalselt jätkusuutlike tarnijate leidmisele ning proovime leida lahendusi toodete keskkonnasõbralikumaks pakendamiseks. Endiselt keskendume monomaterjalidest pakenditele. Jätkub fookus tarnijate jätkusuutlikkuse arendamisele.
Kogu grupi fookus on tugevalt suunatud jätkusuutlikkusele kogu tarneahelas, seda eriti toodangu päritoluriikides. Ka meie eesmärgid on tugevalt seotud grupiettevõtete eesmärkidega.
Seni suurimaks projektiks on india pähkli töötlemise tehase ehitus Tansaanias, kust saame grupisiseselt tarnida jätkusuutlikult kasvatatud india pähklit. Sellega anname oma panuse CO2 jalajälje vähendamisse kui ka panustame sotsiaalselt kohalike elanike elutingimuste parandamisse (sissetulek, töötingimused, haridus).
Rhumveld Baltic OÜ omandas 2024. aastal Vastutustundliku Ettevõtluse indeksi Hõbe taseme.
Meie tarnija ja grupiettevõte Rhumveld Winter ja Konijn B.V. omab EcoLabel kuldtaset.
Samuti on meie ettevõte kui ka grupiettevõtted sertifitseeritud Rainforest Alliance poolt tagamaks jätkusuutlikku ostupoliitikat kakaotoodetele, sarapuupähklitele jne.
2024. majandusaastaks ootame käibe kasvu järku nii olemasolevate turgude arvelt kui ka uue brändi NUTISAL toodete müügi arvelt. NUTISAL on tuntud Põhjamaade snack-pähklite bränd, mille meie emaettevõte omandas 2024. aastal ning mille müügitegevuse Soomes, Baltimaades ja Poolas eest vastutab Rhumveld
Baltic OÜ. Surve marginaalidele ja kasumile jätkub kuid lisandväärtuse kaudu saame ettevõtte potentsiaali kasvatada.
Kommentaarid (0)