TAMMISTE PERSONALIBÜROO OÜ hetkeolukord
Juba 2937 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 13 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 9 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kadi Kuuskmann (27.01.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Meie strateegiliseks eesmärgiks on pakkuda klientidele personaalset, professionaalset ja paindlikku personaliteenust kolmes peamises valdkonnas - värbamine, koolitused ja coaching. Meil on pädevust olla juhtidele partneriks nii uute inimeste valikul, hindamisel kui loodud meeskonna ning juhtide arendamisel.
Et tugevadada brändi seost pakutavate teenustega muutsime 2024 aastal oma kaubamärki ja logo Tammiste värbamine & koolitus.
2024. aastal läks meie läbiviidud värbamiskonkursside raames tööle 50 tippspetsialisti ja juhti.
Meie läbiviidud koolitustel osales üle 500 inimese. Toimus 52 erinevat koolitust. Algasid mitmed juhtide ja meeskondade arenguprogrammid, mille oleme enda jaoks seadnud ka prioriteediks. Uute oskuste omandamiseks ei piisa 1-päevasest koolitusest, pikem arenguprogramm annab juhtidele võimaluse koolitusel omandatud uusi teadmisi ja oskusi igapäevases elus praktiliselt kasutada. Lisaks alustasime koostööd Merle
Rebane Coacinguga, "Meeskonnajuhtide kasvukiirendi", mis pakub alustavatele juhtidele tuge juhi rollis õnnestumiseks, andes esmaseid juhi tööks vajalikke teadmisi ja oskusi.
Oluline investeering oli Kadi Kuuskmanni ja Ilona Viilu osalemine rahvusvahelises Emotsionaalse Intelligentsuse väljaõppes, mida viis läbi
Genos International. Alates 2024 aastast on Tammiste Personalibüroo Genose esindaja Eestis ja esindusõiguse saamiseks tegime ettevõttena olulised investeeringud. Sellega tõime uuendusena kogu Eesti turule uue tööriista, mis võimaldab hinnata ja arendada juhtide ja meeskondade emotsionaalset intelligentsust ning toetada seeläbi organisatsioonide arengut ja tulemuslikkust. Lisaks on nüüdsest võimalus ka värbamisprotsessis hinnata kandidaatide emotsionaalse intelligentsuse kompetentse ning teha teadlikumaid personalivalikuid.
Teine oluline muudatus ja investeering oli seotud värbamistarkvara vahetamisega, mis annab meie värbamisprotsessile juurde efektiivsust ning saame klientidele pakkuda professionaalsemat partnerlust.
Jätkasime kaks korda kuus tööpakkumiste ja valdkonna uudistega/blogipostitustega uudiskirja saatmist. Panustasime turundustegevustesse ka sotsiaalmeedias.
Ettevõtte käivet mõjutas oluliselt tööturu ja majanduse üldine olukord. Personaliotsingu päringuid oli võrreldes eelmiste aastatega vähem.
Jätkuvalt on meile väga oluline oma ettevõtte töötajate professionaalsuse arendamine - osalemine erinevatel koolitustel, konverentsidel, seminaridel ja PARE klubides on kõikidele töötajatele enesearenguks väga oluline.
Kommentaarid (0)