ADML OÜ hetkeolukord
Juba 897 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 10 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 12 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Avo Asi (10.06.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Eelmise majandusaastaga võrreldes realiseerimise netokäive suurenes 19,9%. Oluliselt tõusnud energia hindadest ja jätkuvast ostujõu vähenemisest tulenevalt on potentsiaalsete klientide infotehnoloogia vahendid vanad, nii riist- kui tarkvara olukord suhteliselt kriitiline. Samas ühiskondlik elukorraldus suundub üha enam arvuti ja interneti põhiseks. Seega tulevik on meie jaoks helge, tööpõld lai. Vajadusel oleme valmis ka oma teenindusvõimsust suurendama. Muidugi ei aita majandusele kaasa valitsuse kriminaalne käitumine, aga eks igal oinal ole oma mihklipäev.
Olulise osa (97%) meie käibest moodustab kaubandus. Vaatamata kohalikku turgu vallutavatele suurettevõtetele, kes müüvad lõpptarbijaile kaupu hulgihindadega, ei paista meie väljatõrjumine õnnestuvat. Arvestades eeltoodut võib majandustulemust lugeda rahuldavaks.
Seega järgneval majandusaastal on tagatud ettevõtte jätkusuutlikkus. Tõenäoliselt suureneb oluliselt teenuste müügiosa ja samuti kallinevad hinnad.
Kommentaarid (0)