HADES GEODEESIA OÜ hetkeolukord
Juba 27 035 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 40 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 9 korda.
Tegevusaruanne 2023
2023 majandusaasta jäi majandustulemuste poolest osaühingule Hades Geodeesia käibe poolest mitte ootuspäraseks - ületati küll müügikäibe piir 1 miljon eurot. Agaa kavandatud 1.3 miljonilist käivet ei saavutatud. Müügikäibe jures teeniti 122 143 eurot kahjumit.
Oluline mõõdik nagu lisandväärtus/ töötaja kohta (Amort+EBIT+Tööjõukulu/töötajate arv aastas) ei muutunud ka paremaks jäädes 19'528 euro tasemele, olles endiselt alla soovitava 30'000 taseme.
Ettevõte panustas märkimisväärselt ressurssi arendustegevustele osaledes ka Kliimaministeeriumi korraldatud e-hyppe konkursil.
Meil õnnestus võita selles programmis toetus kolmele projektile. Ka sellesse projekti tehtud investeeringud, nendeks võetud laenud ja saadud toetussummad mõjutavad majandustulemusi.
Ettevõttes viidi läbi EAS poolt vahendatava Enterprise Ireland Innovation Check autit. Audit hindab ettevõtete innovatsioonivõimekust kindla metoodika järgi, mis sisaldab ettevõtte töötajate intervjueerimist töötubade formaadis. Tulemused esitatakse võrrelduna teiste audititel osalenud ettevütete tulemuste suhtes. Sellises võrdluses saavutasime tubli keskmiku tulemuse.
Põhilised tegurid, mis mõjutasid tulemusi positiivselt
Sisemised tegurid 1. Ettevõttes on kindel strateegiline mõtlemine 2. Ettevõtte tiimide võimekus ise omi tegemisi kavandada ja teostada on paranenud 3. Võimekus teha müügitegevusi on paranenud 4. Ettevõtte juhimissüsteemi välisaudit ei tuvastanud mittevastavusi 5. Ettevõte innovatsiooniauditil tugeva tulemuse 6. Eesti võlausaldajate liit on sertifitseerinud ettevõtte turvaliseks partneriks skooriga 4.9 7. Ettevõtte osanike ring on muutunud rohkem ettevõtte tegevusega seotuks
Välised tegurid 1. Digitaalehituse klastri liikmelisus on võimaldanud kasvatada võrgustikke turgudel, kuhu oma tooteid-teenusi müüme 2. Klientide huvi meie poolt pakutavate uute lahenduste vastu on olnud kasvav 3. Külastatud konverentsidelt, messidelt ja muudelt üritustelt saadud kontaktidest on olnud kasu 4. Ettevõtte ja tema tegevus on omandanud turul valdavalt positiivse - innovatiivse kuvandi 5. Ettevõte sai rahastuse teenuste arendamiseks MKM e-hüppe programmist
Põhilised tegurid, mis mõjutasid tulemusi negatiivselt
Sisemised tegurid 1. Ettevõtte allüksuste poolt võetud ja üle vaadatud eesmärgid ja tegevuste mõõdikud ei olnud endiselt asjakohased 2. Motivatsioonisüsteem soosib liialt mugavustsoonis toimimist 3. Töötajate vastutuse ulatus pole selgelt paigas 4. Palju on töötajatel vaja õppida, eksida, uuesti eksida ja harjutada, et uued teenusd tulutoovaks muuta
Välised tegurid 1. Kvalifitseeritud tööjõudu pole (ja ilmselt ka ei tule) - vaja ise välja õpetada. See toob kaasa olulise aja- ja rahakulu 2. Traditsioonilised ärimudelid ja hanketavad ei soosi seni meie poolt arendatavate ja pakutavate lahenduste massilist kasutuselevõttu 3. Traditsioonilised teenused, mida ettevõte on aastaid pakkunud pole enam kasumlikud. Muutunud ka ettevõtte töötajate huvi selliseid teenuseid klientidele osutada
HG jätkas oma seniste teenuste-toodete müümist ehitusturu erinevatele osalistele erinevates ehituse elukaare lõikudes.
Oleme leidnud hea võimaluse saada uusi kliente ja kliendigruppe olles aktiivne liige Digitaalehituse Klastris, kus on koos osalejad kogu ehituse elukaares. Digitaalehituse klastri koostöös leitud klientidega on võimalik suurema tõenäosusega katsetada piloot-projektidena uusi lahendusi, teenuseid, tooteid.
Kommentaarid (0)