SIREKAR HULGI OÜ hetkeolukord
Juba 4557 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,7 punktiga ja kommenteeritud 5 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Marek Kõrver (27.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Sirekar Hulgi OÜ põhitegevuseks on sukatoodete, aluspesu, kosmeetika, töö-ja rannarõivaste import ja hulgimüük. Tuntuimad kaubamärgid on:
Bellissima, Pompea, Bolero, Dim, Caterpillar, Levante, L'Elledue, Fila, Jadea, Issimo, Slazenger, Freegun ja Delia.
2023. aastal oli müügitulu 6 455 712 (2022: 6 460 676) ja kasum 160 (2022: kahjum 116 965) eurot.
Aruandeperioodi kahjumi põhjustas sisseostuhindade ja kulude järsk tõus ning jaekettide jäik hinnapoliitika, mille tõttu ei saanud õigeaegselt hindu klientidele tõsta.
Töötajate keskmine arv 2023. aastal oli 19 (2022: 35).
Sirekar Hulgi OÜ peamised finantsnäitajad: 2023 2022
Käibe kasv/langus -25,21% 15,61%
Kasumi kasv/langus 100,13% -113,33%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,59 2,03
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: · Käibe kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022)/ müügitulu 2022 * 100 · Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2023 – puhaskasum 2022)/ puhaskasum 2022 * 100 · Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustised 2023 aastal oleme alustanud populaarsete kaubamärkide Pierre Cardin ja Trasparence maaletoomist.
Seoses kõrge inflatsiooni ning kasvanud intressimäärade tõttu on müügikogused 2022 aastaga võrreldes vähenenud ca 15-20% võrra. Seetõttu oleme kärpinud esimesel poolaastal kulusid ning töötajate arvu ja ootame teise poolaasta tulemuste mõjul jõuda kasumisse.
2024 aastal on plaanis suurendada müüki Leedus ning Sloveenias ülevõtmise teel.
Kommentaarid (0)