RNR SIM OÜ hetkeolukord
Juba 4480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Riho Kurn (24.09.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Sissejuhatus
RNR SIM OÜ alustas müügitegevust juunis 2000.a. ning firma põhitegevuseks on juuksehooldus- ja viimistlusvahendite ning inventari müük.
Tulud, kulud ja kasum 2024.a. oli RNR SIM OÜ müügitulu 677 925.- eurot ehk käive on vähenenud 9,88% võrreldes eelmise aastaga.
Kulutused reklaamile ja klientidele korraldatud tootetutvustustele olid kokku 14 421.- eurot.
2025.a. on planeeritud antud kulude kogusummaks kuni 10 000.- eurot.
Uue e-poe ülesehitus tarkvara ja turvalisuse aegumise tõttu on lõpetatud ja 2024.a. kulu oli kokku 9 838.- eurot..
Kulutused 2024.a. inventari soetamiseks olid kokku 5 738.- eurot.
Turustuskulud olid kokku 128 463.- eurot, suurenedes aastaga 13,81%.
Üldhalduskulud olid kokku 39 164.- eurot, suurenedes aastaga 13,27%.
Kulude suurenemise peamiseks põhjuseks olid 2024.a. reklaami-, e-poe ja palgakulude kasv.
RNR SIM OÜ brutokasumiks kujunes 241 132.- eurot, mis on 1,53% suurem kui eelmisel aastal.
Ettevõtte 2024.a. puhaskasum oli 65 569.- eurot, vähenedes aastaga 13,09%.
Investeeringud 2024.a. vahetati liisinglepinguga 2019.a, soetatud kaubik uue kaubiku vastu..
2024.a. soetati RNR SIM OÜ esinduse juurde aadressil Lahepea 9, Tallinn parkimiskoht maksumusega 9 000.- eurot.
2025.a. investeeringuid põhivarasse planeeritud ei ole.
Personal 2024.a. oli RNR SIM OÜ töötajate keskmine arv 4 töötajat, kellest 1 on juhatuse liige.
2024.a. olid ettevõtte tööjõukulud 79 828.- eurot, suurenedes aastaga 5,82%.
Juhatuse liikmele 2024.a. eraldi juhatuse liikme tasu makstud ei ole.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
RNR SIM OÜ põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaupade sortimendi laiendamise kaudu firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasoleval turul.
Kommentaarid (0)