MARSTEN MARKETING AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1903 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja komment

MARSTEN MARKETING AS hetkeolukord

Juba 1903 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

Üldinfo

AS Marsten Marketing on elamusspordiga seotud kaubamärkide esindamisega tegelev hulgimüügifirma, mille koduturuks on Baltikum.

AS Marsten Marketing esindab kaubamärke Vans, New Era Cap ja Dickies.

AS Marsten Marketing emaettevõtja on AS Fifaa, kes on registreeritud Eesti Vabariigis. AS Marsten Marketing on AS Fifaa 100% osalusega tütarettevõte.

Majandusaasta algas 01.01.2023 ja lõppes 31.12.2023.

Tulud, kulud, kasum 2023. aastal moodustas AS Marsten Marketing-i müügitulu 2 860 587 (2022: 3 404 144) eurot.

Müügitulust moodustas 64,5% (2022: 61,8 %) müük EL- riikidesse ja 35,5 % (2022: 38,2 %) müük Eestis.

Ettevõtte puhaskasumiks kujunes 293 051 eurot (2022: 239 601) eurot.

Peamised finantssuhtarvud 2023 2022

Müügitulu (EUR) 2 860 587 3 404 144

Müügitulu kasv (-kahanemine) -16,0% 24,2%

Puhaskasum (-kahjum) (EUR) 293 051 239 601

Kasumi kasv (-kahanemine) 22,3% -47,5%

Puhasrentaablus 10,2% 7,0%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 17,7 11,7

ROA 14,5% 11,9%

ROE 15,4% 13,0%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Müügitulu kasv (- kahanemine) (%) = (müügitulu 2023 - müügitulu 2022)/müügitulu 2022*100 (cid:127) Kasumi kasv (- kahanemine) (%) = (puhaskasum 2023 – puhaskasum 2022)/puhaskasum 2022*100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = (puhaskasum/müügitulu)*100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustused (cid:127) ROA (%) = (puhaskasum/varad kokku)*100 (cid:127) ROE (%) = (puhaskasum/omakapital kokku)*100

Äritegevuse hooajalisus

AS Marsten Marketing müügitulusid iseloomustab väga suur hooajalisus. Käibe kõrghooaeg on veebruar kuni aprill (kevad/suvine hooaeg) ja august kuni oktoober (sügis/talvine hooaeg). Vahepealsetel kuudel on müügitulud oluliselt väiksemad ning põhitegevus on turundusel ja ettemüügil.

Valuutariskid

AS Marsten Marketing on avatud valuutariskile eelkõige toodete ekspordi ja impordi kaudu.

Ettevõtte peamine müügivaluuta on euro.

AS Marsten Marketing peamine ostuvaluuta on USA dollar.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.