ÜLEMISTE RAAMATUPIDAMISBÜROO OÜ hetkeolukord
Juba 824 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus
Ülemiste Raamatupidamisbüroo OÜ on pikaajaliste kogemustega ettevõte, mis tegutseb Eesti raamatupidamisturul alates 2000 aastast. Ettevõtte missiooniks on pakkuda kvaliteetset raamatupidamisteenust. Ettevõttes töötab 7 kogemustega raamatupidajat, kes teenindavad rohkem kui 150 klienti. Kõik meie töötajad on sooritanud raamatupidaja tase 5 või vanemraamatupidaja tase 6 kutseeksami.
Ülemiste Raamatupidamisbüroo kliendid tegutsevad erinevates majandusharudes: tootmine, IT arendused, toitlustus, jaemüük ja müük interneti teel, reklaam, kinnisvara rent ja arendus, mittetulundusühingud, korteriühistud.
2022 aastal omistati Ülemiste Raamatupidamisbüroole Eesti Raapatupidajate Kogu poolt kvaliteedimärk „ERK tunnustatud raamatupidamisettevõte“. Kvaliteedimärk on aidanud meil leida uusi kliente, kes oskavad raamatupidamisteenuse kvaliteeti hinnata.
Tulud ja kulud 2023 aastal suurenes müügitulu võrreldes 2022 aastaga 17% ja puhaskasum suurenes 5 korda. Puhaskasumi kasvu suur erinevus tuleneb finantsinvesteeringute ümberhindlusest õiglasele väärtusele. 2022 aastal arvestati õiglasele väärtusele ümberhindamise tulemusena kuludesse 38 188 eurot ja 2023 aastal tuludesse 25 143 eurot. Ärikasum suurenes võrreldes 2022 aastaga 7%.
Peamised finantssuhtarvud
Finantssuhtarvud: 2023 2022
Müügitulu kasv 17,15% 13,85%
Puhaskasumi kasv 520,54% -79,23%
Puhasrentaablus (%) (puhaskasum/müügitulu*100) 17,54% 3,31%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) (käibevara/lühiajalised kohustused) 1,56 1,36
ROA (%) (puhaskasum/varad kokku *100) 29,85% 6,47%
ROE (%) (puhaskasum/omakapital kokku *100) 36,67% 8,41%
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2023 aasta eesmärk on suurendada müügikäivet ja jätkuvalt panustada teenuse kvaliteedi tõstmisele, töökorralduse efektiivsemale muutmisele ja töötajate arengusse.
Kvaliteedi tagamiseks toimuvad ettevõttes regulaarselt töötajate koolitused. Kuna raamatupidaja kompetentsus ja tööga rahulolu peegeldub otseselt klientide rahulolus ja teenuse kvaliteedis, siis on meie
Kommentaarid (0)