TARTU VEEKESKUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2378 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 63 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommen

TARTU VEEKESKUS OÜ hetkeolukord

Juba 2378 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 63 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2023

OÜ Tartu Veekeskus tegutseb alates 1. okt. 2001.a. ja põhiliseks tegevusalaks on spordirajatiste käitus (kood 93111 EMTAK klassifikaatori järgi. Kaubamärgina ollakse tuntud “Aura Keskus” nime all. Pakutakse kolme erinevat teenuse liiki: ujula 25 x 50m spordibasseini ja 8 x 25m õppebasseiniga (kood 93111 EMTAK klassifikaatori järgi), veepark liutorude, saunade ja lõbustusatraktsioonidega (kood 93211 EMTAK klassifikaatori järgi) ning saunakeskus erinevate saunade, karastamise ja lõõgastusvõimalustega (kood 96041 EMTAK klassifikaatori järgi). Veekeskuses tegutseb rentnikuna kohvik kahel korrusel. Ettevõtte üheks tuluallikaks on “Aura” nime kandmise kohustuse eest saadav tulu. Aura Keskuse missioon: turistide seas tuntud ja tartlaste poolt armastatud soodsa hinnatasemega sportlikku meelelahutust pakkuv ettevõte, kus saab harrastada tipptasemel sporti, nautida aega pere keskel või anda rahu ning puhkust oma kehale ja hingele.

2023.a. külastati Aura Keskust kokku 349 486-l korral. Võrreldes 2023. aastaga on külastatavus ca 24 % suurem. Kõikide tegutsemisaastate keskmise aastase külastatavusega võrreldes oli 2023. aasta külastatavus pisut suurem. Erinevate teenusepakettide lõikes jagunesid külastused järgnevalt: saunakeskus 79 796, veepark 46 211 ja ujula 223 479 külastuskorda. Võrreldes 2022. aastaga, oli saunakeskuses külastusi 22% rohkem, veepargis 32% rohkem ja ujulas 23% rohkem.

Organiseeritud õppetöös osalenute hulk suurenes, võrreldes 2022. aastaga, 19%. Kogu ujula külastustest moodustas õppetöö ca 56% (124 596 külastust). Õppetöö moodustavad ujumisklubide korraldatavad treeningud, võistlused ning Tartu linna ja maakonna koolide II klassi õpilaste ujumise algõpetuse tunnid. Õppetöö hulka kuuluvad külastused on soodushindadega, vastavalt ujumisklubide ja Tartu linnaga sõlmitud lepingutele.

Regulaarseid vesivõimlemise tunde on aasta jooksul olnud 20-25 tundi nädalas, treeningute madalhooajal 15 tundi. Toimusid erinevad treeningtunnid nii meestele kui naistele, nii beebidele kui väikelastele.

Perioodil 19.06.-11.07.2023.a oli Aura Keskus hooldusremondiks suletud. 03.08.2023.a avati veepargi uus pereala. Tegu on juurdeehitusega pakkumaks lastega peredele paremat võimalust veepargis ja saunakeskuses ühiselt aega veeta. Veepargi perealal on veemängudelauaga väikelastebassein, kõrbetuba (kuiv saun temperatuuriga 70-75 kraadi), troopikatuba (niiske saun temperatuuriga 40-45 kraadi), vihmatuba ja puhkeala. Vihmatuba on vee- ja heliefektidega ruum, kus külastajal on võimalik valida kolme erineva vihma vahel. Vihmatuba on Eestis ainus omalaadne. Pereala ehitamiseks saadi EAS’st toetust summas 195 195 eurot - veepargi laiendust rahastati liidu COVID-19 pandeemiale reageerimise raames. Veepargi laienduse teostamiseks kaasati laenuraha Swedbank AS’st summas 150 000 eurot.

2023. aastal tegi OÜ Tartu Veekeskus ettevõtte põhivarasse investeeringuid kokku 1,24 miljoni euro ulatuses ja hooldusremonti rohkem kui 57 tuh € väärtuses.

2023. aastal olid suuremad investeeringud ja tööd järgnevad: (cid:127) päikesepargi rajamine; (cid:127) veepargi laiendus; (cid:127) I korruse pesuruumide dušipaneelide väljavahetamine; (cid:127) finants- ja kassasüsteemi täiendavad arendustööd (mh ettevalmistustööd iseteeninduskassa kasutuselevõtuks); (cid:127) rõivistukappide lisamine kõikidesse rõivistutesse; (cid:127) hooldus- ja remonditööd jne.

Turundustegevuses panustati 2023. aastal siseturistidele ja Lätist saabuvatele külalistele. Lühiajaliste kampaaniate korral oli põhirõhk

Tartu ja lähiümbruse elanikele suunatud. Imagoreklaami edastamiseks kasutati üleriigilisi reklaamikanaleid (sotsiaalmeedia, uudisteportaalid, välimeedia, ajakirjad, raadio). Lätis tehti reklaami Google keskkonnas ning Läti kohaliku agentuuri abiga raadios ja veebis ning saadetud pressiteatega teavitati võimalikke huvirühmi. Koostööd tehti Ahhaa Teaduskeskusega, Klubiga Tartu Maraton,

Vudila mängumaaga, Jääaja Keskusega, Tagurpidi majaga, Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumiga, EscapeTartuga, hotellidega, samuti erinevate ürituste korraldajatega.

Ettevõtte müügitulu 2023.a. oli 2,48 miljonit eurot. 96,08% moodustas sellest põhiteenuste müük, 0,64% nimekasutuse müük, 1,03% rendi- jm tulud, 2,25% kaubandustegevus.

Ettevõtte kulud kokku olid 2023.a 2,33 miljonit eurot. Kuludest suurima osakaalu (55,27%) moodustasid otsesed kulutused põhitegevusele. Kulutused tööjõule moodustasid 37,54% ja kulud üldhaldusele 7,19%. Aruandeaasta kasumiks kujunes 282 tuh eurot.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.