HORESTO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 295 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga komment

HORESTO OÜ hetkeolukord

Juba 295 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Osaühing Horesto 2022.a. põhitegevusteks oli kodumjutuse pakkumine,

Oleme väike perefirma, püüame enamike kohustustega ise toime tulla. Firma käive sõltub suurelt jaolt turismist ja ilmast.

Kogu maailmale teadaolevalt algas pandeemia, mis mõjutas väga inimeste liikumist maailmas- turismi. Meie väike ettevõtte sai väga puudutatud sellest olukorrast. Tänu oma väiksusele ei kvalifitseerinud me ühelegi COVID toetusmeetmele.

Ettevõte alustas oma tegevust 2001 aastal Kuivastu sadamas asuvas hoones poodi ja kohvikut pidades. "Kahjuks" Kuivastu sadamast praami liiklus paranes väga jõudsalt 2010 aastal. Kogu praamipileti müügisüsteem muutus ja sellest tulenevalt on kogu sadama piirkonnas, kus asusid meie ettevõtte müügipunktid, liikumine etapiline ja inimestel ei jäänud eriti sellist vaba aega, et külastada meie müügikohti. Juhtkonnale tundus, et firmal on raske sellel viisil antud asukohal edasi toimida ja me lõpetasime Kuivastu sadamahoones rendipindade rentimise novembris 2014.

Sellega seonduvalt lõpetasime antud pindadel jaekaubanduse ja toitlustus teenuse pakkumise ja pidime koondama oma kauaaegsed truud töötajad ning ettevõttele jäi alles inventaari ja kaupa mida püüame siiani realiseerida.

Vaikselt olime ettevalmistusi teinud majutusteenuse osutamiseks ning sellest sai plaanitult meie 2015 aasta põhitegevus, millega jätkasime 2022 aastal. Seoses tehtavatele uuendustele Muhu saarel leiavad firmad meie juures majutust oma töövõtjatele. OÜ Horesto teeb koostööd

Booking. com-ga, mille kaudu leiavad majutust enamik Talumajutuses majutujatest. Tasapisi teeme olemist majutatutele mugavamaks ja paremaks.

Lisaks eelnevale tahaks märkida, et hetkel enamjaolt kodumajutust pakkuv ettevõtte on ühe omaniku aastate pikkune visioon pensionieas end pisut tegevuses hoida. Sellega seonduvalt ei olegi ta väga suurele kasumile orjenteeritud, vaid väikest viisi hakkama saada , ennast tegevuses hoida ja inimestega suhelda.

Loodame, et hea sõna kaudu leviva reklaami, Booking.com-i ja Muhu Turismiassotsiatsiooni kuuluvate ettevõtete koostööle saavutame suurema täituvuse majutusasutuses ning suudame sellega hakkama saada.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.