VIRU KESKUS AS hetkeolukord
Juba 2988 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.
Tegevusaruanne 2023
AS´i Viru Keskus põhitegevusalaks on kaubanduskeskuse igapäevase majandustegevuse korraldamine
AS Viru Keskus nõukogu poolt kinnitatud äristrateegia aastateks 2021 – 2025 alusel.
Tulud, kulud ja kasum
Ettevõtte kõik tegevuskulud katsid hallatava kinnisvara omanikettevõtted, millest tulenevalt kasum aruandeaastal puudub.
Personal
Aktsiaseltsis töötab 6 inimest. Kokku maksti 2023. aastal töötasudeks 637 474 eurot.
Kui juhatuse liiget ei valita järgnevaks perioodiks, siis on tal õigus hüvitisele 12 kuu põhitasu ulatuses.
Tegevus majandusaastal 2023. aasta majandustulemuste oluliseks mõjutakas oli maikuuni kestnud Viru Keskuse ümberehitustööd, ning alates juulist suuremahulised ümberkaudsete linnatänavate ehitustööd, sh bussiterminali sulgemine (mille täieliku liinivõrgu taastumist on oodata alles 2024. aasta lõpus).
Lisaks mõjutasid 2023. majandusaastat jätkuvalt madal välisturistide osakaal (mis on märgatavalt madalam kui kobarkriiside eelsel 2019. aastal), kõrge inflatsioon ning intresside tõusud, mis kokkuvõttes väljendusid kogu aasta tarbijate kindlustunde ja reaalse ostujõu languses.
Viru Keskust külastas 2023. aastal 11.6 miljonit inimest, kokku sooritati 5.5 miljonit ostu ning keskuse käive oli 2023. aastal 135.2 miljonit eurot (5.1% rohkem kui 2022. aastal).
Aruandeaasta alguses jätkusid 2021. aastal alanud Viru Keskuse uuendamisprojekti ehitustööd, mis lõppesid 2023. aasta mais. Olulisemad ümberehitustööd 2023. aastal olid 1. ja 2. korruse Hobujaama nurga poolse keskuse osa ümberehitustööd.
Viru Keskuse uuendamine tõi kolm auhinda ka Aasta Kaubandusteo konkursil, kus võideti ökoinnovatsiooni ja tulevikulahenduse eriauhind, publiku lemmiku auhind ning ka kõige olulisem –
Aasta kaubandusteo tiitel.
Turundustegevus 2023. aasta oli Viru Keskuse turunduse- ja kommunikatsioonitegevusele jätkuvalt väljakutseterohke, eelkõige väliste muutujate, aga ka keskuse ajaloo suurima füüsilise ja sisulise uuenemise tõttu. Jätkuvaks fookuseks oli Viru Keskuse uuenenud pakkumiste ning brändilubaduse kommunikeerimine avalikkusele, hoides tähelepanu kahel uuel piirkonnal – Toidutänaval ning Ilusfääril. Lisaks jätkus uuenenud visuaalse identiteedi toomine külastajani nii füüsilises ruumis (uuendati suures osas keskuse kommunikatsiooniviidad) kui ka turunduskampaaniates. Eraldi tähelepanu vajas ka keskuse enda uuenemisega kaasnenud pea 90% ulatuses üürnike uuenemine.
Pea kaks aastat kestnud uuenemine kulmineerus vastava turunduskampaaniaga Tegime ringi ning 18.
Kommentaarid (0)