COFFEE IN OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 10 441 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid p

COFFEE IN OÜ hetkeolukord

Juba 10 441 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

OÜ Coffee IN põhitegevusalaks on kohvipoodide keti arendamine Eestis. 2015. aastal aset leidnud tehingu tulemusel sai ettevõtte endale, lisaks „Coffee IN“ kaubamärgile, ka „Yo!“ kaubamärgi opereerimise õigused. OÜ Coffee IN tootesortimenti kuuluvad värskelt röstitud ubadest valmistatud kuumad ja külmad kohvijoogid, Yo! põhitooted on erinevate lisanditega serveeritav külmutatud jogurt ning värskelt külmutatud marjadest valmistatavad smuutid. Ettevõte on vastu võtnud strateegilise otsuse laiendada frantsiisialast koostööd ning vähendada oluliselt enda poolt opereeritavate kohvipoodide arvu, andes nende opereerimise frantsiisipartneritele. OÜ Coffee IN on ennast positsioneerinud selgelt take away segmenti, mis on kõige kiiremini kasvav toitlustamise valdkond. Opereerides kahe kaubamärgi kontseptsiooniga on minimiseeritud äri hooajalisusega seotud riskid, valuuta- ja muud finantsriskid puuduvad. Ettevõtte tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ega sotsiaalseid mõjusid.

Aruande päeva seisuga on kohtuvaidlus Apollo Kino OÜ ga lõppenud ja on Coffee In OÜ jaoks positiivne aga kuna kohus vähendas väljamakstavat summat olulisel määral siis oleme esitanud kassatsiooni kaebuse Riigikohtule.

Tööjõukulud olid 2023. aastal kokku 364 519 eurot (2022. aastal 449 574 eurot) ja keskmine täistööajale taandatud töötajate arv 23 inimest (2022. aastal 23 inimest). Juhatuse liikmele aruandeaastal tasu ei arvestatud.

OÜ Coffee IN põhieesmärgiks 2024. aastal on kasvatada iga konkreetse kohvipoe rentaablust. Avada koostöös frantsiisipartneritega 10 uut kohvipoodi ning vähendada veelgi enda poolt opereeritavate kohvipoodide arvu, andes neid järk-järgult üle frantsiisivõtjatele. Teine eesmärk on laiendada toote sortimenti.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Hooajalised kohvitrendid: mis on sel aastal moes?

Aastaaegade vaheldumisega muutuvad ka meie kohvieelistused. Kohvi hooajalisus ei tähenda ainult kohviubade korje tsükleid; see on ka maitsete ja kogemuste peege
ssb.ee
Aastaaegade vaheldumisega muutuvad ka meie kohvieelistused. Kohvi hooajalisus ei tähenda ainult kohviubade korje tsükleid; see on ka maitsete ja kogemuste peegeldus, mis resoneerivad iga aastaaja ilmastiku ja meeleoluga. Hooajalised kohvitrendid on selle dünaamilise vastastikmõju peegeldus meie keskkonna ja maitsemeelte vahel. Iga aastaaeg toob endaga kaasa ainulaadse trendide komplekti, mis mõjutab seda, kuidas me kohvi tarbime. Alates suvistest värskendavatest jääjookidest kuni talviste lohutavate lattedeni dikteerivad aastaajad kohvituru pakkumisi ja tarbijate eelistusi. Kevadine

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.