COFFEE IN OÜ hetkeolukord
Juba 11 733 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2024
OÜ Coffee IN põhitegevusalaks on kohvipoodide keti arendamine Eestis. 2015. aastal aset leidnud tehingu tulemusel sai ettevõtte endale lisaks „Coffee IN“ kaubamärgile, ka „Yo!“ kaubamärgi opereerimise õigused. OÜ Coffee IN tootesortimenti kuuluvad värskelt röstitud ubadest valmistatud kuumad ja külmad kohvijoogid, Yo! põhitooted on erinevate lisanditega serveeritav külmutatud jogurt ning värskelt külmutatud marjadest valmistatavad smuutid. Ettevõte on vastu võtnud strateegilise otsuse laiendada frantsiisialast koostööd ning vähendada oluliselt enda poolt opereeritavate kohvipoodide arvu, andes nende opereerimise frantsiisipartneritele. OÜ Coffee IN on ennast positsioneerinud selgelt take away segmenti, mis on kõige kiiremini kasvav toitlustamise valdkond. Opereerides kahe kaubamärgi kontseptsiooniga on minimiseeritud äri hooajalisusega seotud riskid, valuuta- ja muud finantsriskid puuduvad. Ettevõtte tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ega sotsiaalseid mõjusid.
Tööjõukulud olid 2024. aastal kokku 371 675 eurot (2023. aastal 364 519 eurot) ja keskmine täistööajale taandatud töötajate arv 28 inimest (2023. aastal 23 inimest). Juhatuse liikmele aruandeaastal tasu ei arvestatud.
OÜ Coffee IN põhieesmärgiks 2025. aastal on kasvatada iga konkreetse kohvipoe rentaablust. Avada koostöös frantsiisipartneritega 10 uut kohvipoodi ning vähendada veelgi enda poolt opereeritavate kohvipoodide arvu, andes neid järk-järgult üle frantsiisivõtjatele. Teine eesmärk on laiendada toote sortimenti.
Kommentaarid (0)