HALS INTERIORS OÜ hetkeolukord
Juba 1810 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 25 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Jüri Lukas (09.08.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Hals Interiors OÜ on sanitaartehnika, pesuruumide tarvikute ja seadmete ning ning sisustuskomponentide maaletooja Eestis esindades mitmeid kaubamärke Euroopa erinevatest osadest.
Tegevuse eesmärgiks on teha esindatavate kaubamärkide tootevalik Eestis nähtavaks ja kättesaadavaks. Mõningate kaubamärkide puhul laieneb esindamisõigus ka Läti ja Leedu vabariikidesse.
Tugevamad kaubamärgid tooteportfellis on Damixa, Haceka, Vola, Unidrain, Intra, Wagner Ewar,
Mediclinics.
Turusegmentide / müügikanalite lõikes jagunes aasta müük järgmiselt: edasimüüjad 48%, projektid 39%, re-eksport 5% ja tootjad 8%. Proportsioonid on üsna püsivalt võrreldavad 2022 aastaga.
Hals Interiorsil endiselt oma jaemüügialane tegevus puudub ning müük toimub läbi ettevõtete.
Bilansi maht on võrreldes 2022 aastaga on püsinud sama kuid omakapital on kasvanud 5,2%
Müügitulu on kasvanud võrreldes 2022 aastaga 3,3%
Rentaablus on langenud 9,3%-lt 2022 aastal 3,8%-le 2023 aastal. Põhjuseks on olnud nii hankimishindade kui ka üldine kulubaasi tõus.
Kindlasti on loonud head eeldused edukaks 2024 majandusaastaks tegusa ja professionaalse meeskonna komplekteeritus.
Aastal 2024 ei ole plaanis teha investeeringuid uurimistegevusse. Arendustegevuse kulud on suunatud IT süsteemida ja muude põhitegevust toetavate tegevuste kaasajastamisele ja arendamisele.
Jüri Lukas
Juhatuse liige
Kommentaarid (0)