POULTRY MEAT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3961 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommen

POULTRY MEAT OÜ hetkeolukord

Juba 3961 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 5 korda.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Poultry Meat on linnuliha kaubamärgi „Rannamõisa“ omanik. 2024. aasta mais omandati emaettevõttelt

AS-lt Maag Grupp Rannamõisa äritegevus ning alates juunist 2024 tegeleb ettevõte jahutatud ja töödeldud linnulihatoodete turustamisega Eestis. Ettevõtte peamisteks klientideks on siinsel turul tegutsevad kohalikud ja rahvusvahelised jaeketid

Ettevõtte tegevuskoht asub aadressil Põrguvälja tee 31, Lehmja küla, Rae vald, Harjumaa.

Majandustulemused

Ettevõtte 2024. aasta müügitulu 4 790 568 eurot, EBITDA oli 229 081 eurot ning puhaskasum 226 903 eurot.

Peamised finantssuhtarvud:

Näitaja 2024

Müügitulu 4 790 568

EBITDA [ amortisatsiooni, intressi- ja maksueelne tegevuskasum ] 229 081

EBITDA marginaal [ EBITDA / müügitulu ] 4,8%

Puhaskasum 226 903

Omakapitali tootlus (ROE) [ puhaskasum / keskmine omakapital ] 165,8%

Varade tootlus (ROA) [ puhaskasum / keskmine varade maht ] 1%

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja [ käibevara / lühiajalised kohustused ] 1,2

Enne Rannamõisa äritegevuse omandamist äritegevust ei toimunud.

Töötajad

Ettevõtte 2024. aasta 7 kuu keskmine töötajate arv oli 4, tööjõukulu 96 527 eurot (2023: 0).

Riskid ja väljakutsed 2024. aasta osutus kanaliha ostu ja müügi seisukohalt volatiilseks. Aasta teisel poolel hakkasid toidukaupade hinnad kallinema, sealhulgas linnuliha.

Poolas on linnugripi tõttu hukkunud umbes 30% munakanadest, mis on oluliselt mõjutanud tootmist ja tekitanud märkimisväärse puudujäägi Euroopa Liidu kanaliha turul. Tootmise taastumist oodatakse 2025.a.

oktoobriks, kuid olukorra halvenemise korral võib see nihkuda 2025 aasta lõppu. Selline tootmiskriis on põhjustanud ulatusliku toorme hinnatõusu, eriti rinnafilee ja tiibade osas ja suurendanud survet tarnijatele kogu Euroopas.

Üheks olulisemaks riskiteguriks oli tarbijakindlustunde kõikuvus, mille tingis majanduslik ebastabiilsus.

Tarbijad muutusid hinnatundlikumaks ja liikusid rohkem odavamate või alternatiivsete toodete suunas, mis vähendas liha- ja lihatoodete müügimahtu ja mõjutas ostuotsuseid ka kanalihatoodete osas.

Tulevikuplaanid 2025 aastal on eesmärk keskenduda eelkõige tootearendusse, laiendamaks sortimenti uute, konkurentsivõimeliste toodetega.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.