GLOBAL BLUE EESTI OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 918 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 33 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommen

GLOBAL BLUE EESTI OÜ hetkeolukord

Juba 918 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 33 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Ettevõte Global Blue Eesti OÜ alustas tegevust 14.05.2004.

Global Blue Eesti OÜ emaettevõtteks on Global Blue Group Holding AG ja ettevõte on alates 28.augustist 2020 noteeritud New Yorgi börsil.

Global Blue Eesti OÜ (edaspidi Global Blue) on loodud eesmärgiga vahendada ja organiseerida Eesti Vabariigis käibemaksutagastust füüsilisest isikust reisijatele (väljaspool Euroopa Liitu resideeruvad isikud), vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele. Ettevõtte koostööpartneriteks on jaemüüjad/kauplused ja teenuse lõpptarbijateks õigustatud välisturistid. Laiemale üldsusele on Global Blue poolt vahendatav teenus tuntud nime all Tax Free Shopping.

Ettevõttel on müügiesindused Tallinnas ja Narvas. Teeninduspunktid asuvad Tallinna Lennujaamas, Narva ja Luhamaa piiripunktides.

Ettevõtte majandustegevust aastal 2022/23 mõjutas kõige rohkem kaks faktorit: sõjategevus Ukrainas ja Euroopa Liidu sanktsioonid Vene

Föderatsiooni residentide suhtes.

Sõjategevus on oluliselt vähendanud Eesti kui turismisihtkoha atraktiivsust. Vene Föderatsiooni residentidele on sisenemine Euroopa Liitu väga piiratud, lisaks kehtivad piirangud ka kaupadele, mida ja kui suures väärtuses tohib Vene Föderatsiooni eksportida.

Sõjategevus Ukrainas mõjutab negatiivselt ka Aasiast saabuvate turistide arvu. Esiteks on lendude arv Aasiast endiselt oluliselt väiksem kui enne Covidi perioodi, samuti on pikenenud enamus juhtudel ka lennuaeg, mis omakorda tõstab lennupileti hinda.

Samuti ei muuda Eestit välisturistide jaoks atraktiivsemaks 2022.aasta väga kõrge inflatsioon, mis on olulisel määral kergitanud kaupade ja teenuste hindasid.

Enamus praegustest makrofaktoritest ei toeta ettevõtte käibe kasvatamist Covidi-eelse aja tasemini. Samas näeme, et osad jaekaubanduse sektorid on taastunud väga hästi, nende poolt müüdav kaup kõnetab turisti hästi ja nende tehingute mahud isegi ületavad Covidi-eelse aja mahtusid.

2022/23 aruandeaasta müügitulu enam kui kahekordistus eelmise aruandeperioodiga võrreldes.

2022/23 finantsaasta ärikahjumiks kujunes 124 816 EUR (2021/22 ärikahjum oli 344 434 EUR) ja puhaskahjumiks 121 545 EUR (2021/22 puhaskahjum oli 345 033 EUR).

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.