SEVENLINE OÜ hetkeolukord
Juba 1503 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Priit Kallas (14.05.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Digiturundus 2023. aastal keskendus meie ettevõte digiturunduse valdkonnas tehisintellekti juurutamisele, pakkudes samal ajal ka ärikonsultatsioone. Meie eesmärk oli aidata klientidel paremini mõista ja rakendada tehisintellekti võimalusi, et parandada nende turundusstrateegiaid ja -kampaaniaid. Töötasime välja uusi strateegiaid ja plaane, mis aitasid klientidel saavutada paremaid tulemusi oma turunduskampaaniates. Me viisime läbi ka mitmeid edukaid turunduskampaaniaid, mis näitasid meie võimet rakendada uuenduslikke lahendusi praktiliselt.
Täiskasvanute Täiendkoolitused
Täiendkoolituste osas keskendusime peamiselt tehisintellekti, ettevõtluse ja turunduse valdkondadele. Meie tehisintellekti koolitused said erilise tähelepanu osaliseks, kuna need aitasid osalejatel mõista ja kasutada tehisintellekti võimalusi oma igapäevatöös ja äriarenduses. Ettevõtluskoolitused olid suunatud neile, kes soovisid oma ettevõtet alustada või laiendada, pakkudes neile vajalikke teadmisi ja oskusi. Turunduskoolitused aitasid osalejatel paremini mõista turundusstrateegiate loomise ja rakendamise protsesse, et tõhusamalt turunduskampaaniaid läbi viia.
Kokkuvõttes oli 2023. aasta meie ettevõtte jaoks oluline aasta, mil laiendasime oma teadmisi ja oskusi nii digiturunduse kui ka koolituste valdkonnas. Meie kohandatud lähenemine ja uuenduslike lahenduste rakendamine aitasid kaasa meie klientide ja koolitusel osalejate edu saavutamisele.
Kommentaarid (0)