SO POSH OÜ hetkeolukord
Juba 1018 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Svetlana Grün (21.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Osaühingu põhitegevusala on lemmikloomade karvahoolduvahendite tootmine ja müük So Posh kaubamärgi all.
Ekspordiks läheb 99% müükidest.
2023 aasta suurimaks muutuseks oli oma enda tootmise ülesehitamine, investeeritud sai seadmetesse ning tootmisruumide ehitusse. 2023 sai kogu tarneahel oma katuse alla toodud ja kasumlikkus kasvas hüppeliselt.
Fookus oli endiselt ekspordil ja edasimüüjate võrgustiku kasvatamisel. Siseneti USA turule ning uued edasimüüjad ka erinevates Euroopa riikides. 2023 aastal sisenesime ka Hiina turule.
Ettevõte osales aruandeaastal ka mitmetel Euroopa messilde. Saadi mitmeid uusi potentsiaalseid koostöökontakte. Toodete sortimenti lisasime mitmeid uusi karvahooldusega kaasnevaid tooteid, arendasime välja mõned uued kosmeetikatooted.
Aruandeperioodi jooksul jätkus koostöö kõigi varasemate edasimüüjatega, lisaks jätkas ettevõte aktiivselt toodete müügiga veebipoes.
2020. aasta kevadel alguse saanud ning 2021. aastal jätkunud Covid-19 pandeemia ei avaldanud ühingu majandustegevusele olulist negatiivset mõju, suutsime oludega kohaneda, panustades oluliselt ka müügile veebikanalites, samuti omas positiivset efekti inimeste suurenenud huvi lemmikloomade toodete vastu, mille käive aruandeaasta jooksul kasvas.
Kommentaarid (0)