SO POSH OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1322 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga komme

SO POSH OÜ hetkeolukord

Juba 1322 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei soovi
Juhatuse liige Svetlana Grün (21.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“

Tegevusaruanne 2024

Osaühingu põhitegevusala on lemmikloomade karvahooldustoodete tootmine ja müük So Posh kaubamärgi all. Ettevõtte fookus on suunatud ekspordile – 99% müügist läheb välisturgudele.

aastal jätkas ettevõte edukalt oma tootmistegevust, kasvatades samal ajal ekspordimahtusid ja tugevdades rahvusvahelist müügivõrgustikku.

Aasta jooksul liitus meie edasimüüjate võrgustikuga mitmeid uusi partnereid, eelkõige USA ja Euroopa riikides. Samuti jätkus koostöö kõigi varasemate edasimüüjatega.

Ettevõte hoidis 2024. aastal kindlat fookust kvaliteedi, rahvusvahelise laienemise ja pikaajaliste kliendisuhete arendamisel.

Eesmärgid 2025 aastaks- ettevõtte strateegiliseks sihiks on eksporditurgude jõuline kasvatamine, keskendudes eelkõige USA turu arendamisele ning olemasoleva edasimüüjate võrgustiku tugevdamisele ja laiendamisele.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.