SO POSH OÜ hetkeolukord
Juba 1322 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Svetlana Grün (21.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Osaühingu põhitegevusala on lemmikloomade karvahooldustoodete tootmine ja müük So Posh kaubamärgi all. Ettevõtte fookus on suunatud ekspordile – 99% müügist läheb välisturgudele.
aastal jätkas ettevõte edukalt oma tootmistegevust, kasvatades samal ajal ekspordimahtusid ja tugevdades rahvusvahelist müügivõrgustikku.
Aasta jooksul liitus meie edasimüüjate võrgustikuga mitmeid uusi partnereid, eelkõige USA ja Euroopa riikides. Samuti jätkus koostöö kõigi varasemate edasimüüjatega.
Ettevõte hoidis 2024. aastal kindlat fookust kvaliteedi, rahvusvahelise laienemise ja pikaajaliste kliendisuhete arendamisel.
Eesmärgid 2025 aastaks- ettevõtte strateegiliseks sihiks on eksporditurgude jõuline kasvatamine, keskendudes eelkõige USA turu arendamisele ning olemasoleva edasimüüjate võrgustiku tugevdamisele ja laiendamisele.
Kommentaarid (0)