SV IZOLBET OÜ hetkeolukord
Juba 7491 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 55 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 9 korda.
Tegevusaruanne 2022
OÜ SV Izolbet, mis asutati 2006. aasta lõpus, on olnud üle 15 aasta ehitussektoris tegutsev ettevõte. Alates asutamisest kuni 2022. aastani on ettevõtte põhitegevuseks olnud elamute ja mitteeluhoonete ehitus ning ehitusmaterjalide müük. Selle aja jooksul on OÜ SV Izolbet suutnud luua endale kindla positsiooni turul, pakkudes kvaliteetseid ehitusteenuseid ja -materjale.2022. aastal iseloomustas OÜ SV Izolbet majandustegevust uute klientide leidmine realiseerimismahi suurendamiseks. See näitab ettevõtte pühendumust kasvule ja arengule, otsides pidevalt uusi võimalusi oma tegevuse laiendamiseks ja tõhustamiseks. OÜ SV Izolbet põhieesmärgid järgneval majandusaastal on turuosa säilitamine, positsiooni tugevdamine ja uute klientide leidmine. Need eesmärgid näitavad ettevõtte soovi jätkata oma positsiooni kindlustamist ehitusturul, pakkudes samal ajal oma klientidele parimat võimalikku teenust.
Rääkides ettevõtte finantsseisundist, siis 2022. aastal moodustas OÜ SV Izolbet müügitulu 1325651 eurot. See on märkimisväärne summa, mis näitab ettevõtte tugevat majanduslikku positsiooni ja võimekust jätkata oma tegevust ka tulevikus.
Mis puutub ettevõtte eesmärkidesse järgmiseks majandusaastaks, siis OÜ SV Izolbet põhieesmärgiks on ehitusmaterjalide täiustamise ning sortimendi laiendamise kaudu firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel. See tähendab, et ettevõte plaanib jätkata oma tootevaliku laiendamist ja täiustamist, et pakkuda klientidele veelgi paremaid ja innovaatilisemaid lahendusi. Lisaks sellele ootab ettevõte 2022. aastal müügitulu suurendamist, mis näitab ettevõtte ambitsioonikaid plaane tulevikuks.
Kokkuvõttes on OÜ SV Izolbet pühendunud oma tegevuse laiendamisele ja täiustamisele, pakkudes samal ajal oma klientidele parimat võimalikku teenust. Ettevõtte põhieesmärgid järgneval majandusaastal on turuosa säilitamine, positsiooni tugevdamine ja uute klientide leidmine, mis näitab ettevõtte pühendumust oma tegevuse jätkuvale arendamisele ja kasvule.
Kommentaarid (0)