MEGAMAHLAD OÜ hetkeolukord
Juba 4872 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Megamahlad OÜ alustas oma tegevust 2007. aastal. Peamiseks tegevusalaks on mitmesuguste mahlakokteilide valmistamine frantsiisilepingu alusel Boost kaubamärgi all. 2023. aastal vastasid olemasolevate müügipunktide tulemused ootustele.
Ettevõte jätkas investeerimist seadmete parki kõikides opereeritavates müügikohtades, viies tegevuse veelgi energiatõhusamaks ja efektiivsemaks ning samuti mugavamaks. Vaatamata efektiivsuse parandamisele ja säästlikule ja energiatõhusale tegevusel mõjutasid energia kallinemisest tulenenud väga suur sisendhindade tõus ettevõtte rentaablust. Samas, vaatamata kulubaasi väga järsule tõusule õnnestus parandada kaubamärgi tuntust ja arengut, saades juurde nähtavust ning uusi püsikliente läbi tegevuste turundus- ja müügikanalite kaudu. Väga suureks väljakutseks osutus aasta teisel poole suur puudus tööjõu turul. 2023. aatal jätkas ettevõte panustamist klienditeeninduse parandamisse, erinevate teenuste rakendamisse klientide mugavuse tõstmiseks ja selle veelgi paremaks muutmiseks, viis lõpule plaanitud müügikohtade reorganiseerumise, nende värskendamised ja uuendused. Lisaks olmeasolevatele mppgikohtadele lisandus 2023 aastal kaks müügikohta juurde. Võeti kasutusele täiestu uued ja loodussäästlikud topsid, kaaned ja kõrred, mitmekesistati ja arendati toodete sortimenti ja pakuti suurusi tarbija eelistusi ja nõudlust arvestades. Tagab läbi eelpool mainitu kaubamärgi jätkuvat populaarsust ning positsiooni turul.
Tulenevalt jätkuvalt suurest tööjõu puudusest jätkab motivatsioonipaketi ja töökeskonna väljatöötamist turu olukorrale vastavalt. Megamahlad
OÜ opereeritavad müügikohad on hästi lokaliseeritud, tarbijale lihtsasti leitavad ja tooted hästi hinnatud.
Kommentaarid (0)