BEST OFFICE OÜ hetkeolukord
Juba 448 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 30 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Best Office OÜ asutati 14. märtsil 2008.a. Ettevõte pakub raamatupidamise teenust algdokumentidest majandusaasta aruannete koostamiseni ning maksu- ja finantsalast nõustamist. Ettevõtte teiseks põhitegevuseks on personali juhtimise teenus, mis hõlmab kogu ettevõtte kaadri haldamist töölepingute koostamisest kuni igakuise palgaarvestuseni. Peamise kliendibaasi moodustavad mikro- ja väikeettevõtted.
Best Office OÜ 2023 aasta müügitulu oli ca 4 tuh. eurot (2022 aastal: ca 3 tuh. eurot). Ettevõte lõpetas majandusaasta 958 eurose kahjumiga (2022 aastal: 810 eurose kasumiga).
Aastal 2024 on kavas jätkata samas tegevusvaldkonnas, suurendada klientide arvu ja kasvatada müügikäivet. Aastatel 2020-2022 vähenes ettevõtte kliendibaas olulisel määral seoses Covid-pandeemiaga. Paljud ettevõtted lõpetasid majandustegevuse või vähendasid kulusid olulisel määral.
Bilansipäeva seisuga ettevõttes palgalisi töötajaid ei ole. Juhatuse liikmeid on kaks ja nendele juhatuse liikme tasusid makstud ei ole.
Finantskokkuvõte 5 majandusaasta kohta: 2023 2022 2021 2020 2019
Omakapitali kordaja (%)* 100,00 100,00 99,98 100,00 99,98
Tulususe suhtarvud (%)
Käibe ärirentaablus* 0 0 5,01 52,10 63,67
Omakapitali puhasrentaablus 0 0 0,61 6,44 17,08 (ROE)*
Likviidsussuhtarvud
Maksevõime kordaja* 0 0 3 865 657,81 6 080 *Omakapitali kordaja=Omakapital/Varad x 100 *Käibe ärirentaablus=Ärikasum/Müügitulud x 100 *Omakapitali puhasrentaablus=Puhaskasum/Omakapital x 100 *Maksevõime kordaja=Käibevara/Lühiajalised kohustused
Anary Kalme, juhatuse liige /allkirjastatud digitaalselt/
Maarja Annuste, juhatuse liige /allkirjastatud digitaalselt/
Kommentaarid (0)