ESECOM INTERNATIONAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 36 279 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komm

ESECOM INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord

Juba 36 279 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2024

Esecom International OÜ tegutseb IT- ja telekommunikatsiooni valdkonnas, keskendudes tehnoloogiliste suhtluslahenduste arendamisele, müügile ja haldusele. Ettevõtte põhitegevus hõlmab kaasaegseid VoIP-põhiseid UC-kõneside, kõnekeskuste ja kontaktikeskuste lahendusi, millele lisanduvad kirjaliku kliendisuhtluse kanalid ning järjest olulisem roll on ka tehisintellektil põhinevatel lisarakendustel. Esecom on Eestis volitatud müügi- ja tugipartner sellistele tuntud rahvusvahelistele klienditeeninduse-, müügi- ja suhtluslahendusi pakkuvatele brändidele nagu

Wildix, Mitel, Frontstage ja Secapp.

Müügitulu 2024. aastal oli 1 001 295 eurot ja tegevuskasum 10 032 eurot. Ettevõtte juhatus on üheliikmeline, juhatuse liikme tööd eraldi ei tasustata.

2024. aastal suutis ettevõte stabiilset kliendibaasi hoida ja tänu mõnele ühekordsele müügitehingule ka erandkorras müügikäivet kasvatada.

Seda vaatamata üldisele väga tugevale hinnasurvele ja konkurentsile turgu domineeriva telekommunikatsiooniettevõtte poolt. Eraldi võib esile tõsta uute innovaatiliste lahenduste juurutamist ja mitmete pikaajaliste koostöösuhete tugevnemist. Ettevõtte meeskond tegutses paindlikult ja operatiivselt, säilitades teenuste kõrge kvaliteedi olenemata kiiretest muutustest valdkonnas.

2025. aastal on meie fookuses klientidele veelgi suurema lisaväärtuse pakkumine, seda läbi uute, tehisintellektil põhinevate lahenduste rakendamise. Näeme kasvavat huvi automatiseeritud teenuste vastu nagu vestlusrobotid (chatbot), kõnerobotid (voicebot) ja nutikad kõnekeskused. Hetkel on väikeseks takistuseks AI lahendustes osaliselt eestikeelse võimekuse puudumine, mille kättesaadavus ajas sõltub globaalsetest arendusplatvormidest. Ettevõtte jätkuv eesmärk on olla usaldusväärne partner nii väikestele kui suurematele organisatsioonidele, aidates neid kliendikogemuse ja sisekommunikatsiooni viimisega kaasaegseimale tasemele nii 2025 kui ka järgnevatel aastatel.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Videokonverentsid - uus normaalsus tööalases suhtluses

Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid
ssb.ee
Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid on sunnitud töötama kaugtöö režiimil. Töötajad ei pea enam kulutama aega ja raha reisimisele ning saavad oma tööülesandeid täita mugavalt oma kodus või kontoris. Videokonverentsid võimaldavad ka erinevate ajavööndite vahelise suhtlemise muuta lihtsamaks, sest kõik osapooled saavad osaleda virtuaalsel kohtumisel oma asukohast olenemata. Pakume laia valikut kõrgekvaliteedilisi videolahendusi, mis vastavad erinevate ettevõtete ja

Kõnekeskuse lahendused - kuidas muuta klienditeenindus tõhusamaks?

Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab kliendi
ssb.ee
Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab klienditeenindajatel suhelda klientidega mitmel erineval platvormil, sealhulgas telefoni teel, e-kirjade või vestlusakende kaudu. See annab klientidele võimaluse valida endale sobivaim suhtlusviis ja annab ettevõtetele võimaluse pakkuda paremat teenust ja kogemust. Oleme on spetsialiseerunud kõnelahenduste ja kõnekeskuste pakkumisele, mille eesmärk on muuta klienditeenindus tõhusamaks ja protsessid paremini toimivaks. Meie kõnelahendused ja

Kaugtöö lahendused, mis tagavad produktiivsuse ja turvalisuse

Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnit
ssb.ee
Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnitud oma töötajad kaugtööle suunama, et tagada nii nende tervise kui ka ettevõtte jätkusuutlikkus. Kaugtöö võib olla suurepärane võimalus töötajatele paindlikkuse ja töö-elu tasakaalu saavutamiseks, kuid see võib kaasa tuua ka oma väljakutseid, sealhulgas töötajate vahelist suhtlust ja koostööd, IT-turvalisuse probleeme ning tõhususe kadu. Pakume kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt ning tagada turvalisuse

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.