ESECOM INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord
Juba 36 279 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.
Tegevusaruanne 2024
Esecom International OÜ tegutseb IT- ja telekommunikatsiooni valdkonnas, keskendudes tehnoloogiliste suhtluslahenduste arendamisele, müügile ja haldusele. Ettevõtte põhitegevus hõlmab kaasaegseid VoIP-põhiseid UC-kõneside, kõnekeskuste ja kontaktikeskuste lahendusi, millele lisanduvad kirjaliku kliendisuhtluse kanalid ning järjest olulisem roll on ka tehisintellektil põhinevatel lisarakendustel. Esecom on Eestis volitatud müügi- ja tugipartner sellistele tuntud rahvusvahelistele klienditeeninduse-, müügi- ja suhtluslahendusi pakkuvatele brändidele nagu
Wildix, Mitel, Frontstage ja Secapp.
Müügitulu 2024. aastal oli 1 001 295 eurot ja tegevuskasum 10 032 eurot. Ettevõtte juhatus on üheliikmeline, juhatuse liikme tööd eraldi ei tasustata.
2024. aastal suutis ettevõte stabiilset kliendibaasi hoida ja tänu mõnele ühekordsele müügitehingule ka erandkorras müügikäivet kasvatada.
Seda vaatamata üldisele väga tugevale hinnasurvele ja konkurentsile turgu domineeriva telekommunikatsiooniettevõtte poolt. Eraldi võib esile tõsta uute innovaatiliste lahenduste juurutamist ja mitmete pikaajaliste koostöösuhete tugevnemist. Ettevõtte meeskond tegutses paindlikult ja operatiivselt, säilitades teenuste kõrge kvaliteedi olenemata kiiretest muutustest valdkonnas.
2025. aastal on meie fookuses klientidele veelgi suurema lisaväärtuse pakkumine, seda läbi uute, tehisintellektil põhinevate lahenduste rakendamise. Näeme kasvavat huvi automatiseeritud teenuste vastu nagu vestlusrobotid (chatbot), kõnerobotid (voicebot) ja nutikad kõnekeskused. Hetkel on väikeseks takistuseks AI lahendustes osaliselt eestikeelse võimekuse puudumine, mille kättesaadavus ajas sõltub globaalsetest arendusplatvormidest. Ettevõtte jätkuv eesmärk on olla usaldusväärne partner nii väikestele kui suurematele organisatsioonidele, aidates neid kliendikogemuse ja sisekommunikatsiooni viimisega kaasaegseimale tasemele nii 2025 kui ka järgnevatel aastatel.
Kommentaarid (0)