ESECOM INTERNATIONAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Kas olete kunagi mõelnud, milline oleks suurepärane suhtluslahendus, mis tooks teie ettevõttele kliendid otseteed teieni? Meil on vastus: Esecom! Oleme juhtiv s

Ettevõtte Lugu

Kas olete kunagi mõelnud, milline oleks suurepärane suhtluslahendus, mis tooks teie ettevõttele kliendid otseteed teieni? Meil on vastus: Esecom! Oleme juhtiv suhtluslahenduste pakkuja, kes on spetsialiseerunud professionaalsetele ja sideoperaatoritest sõltumatutele lahendustele tööalaseks suhtluseks. Meiega saate juurdepääsu mitmekülgsetele, tõhusatele ja integreeritud suhtlusvahenditele, mis aitavad suurendada müüki ja lihtsustada kliendikogemust.

Uue põlvkonna tööalane suhtlussüsteem, mis hõlmab kõnesidet, kõnekeskust, kõnesalvestust, videokõnet, veebiseminare, chatti ja palju muud. Wildix pakub lihtsust ja paindlikkust ning võimaldab kohandatud lahendusi vastavalt teie vajadustele. IP-põhine ettevõttekeskne kommunikatsioonisüsteem, mis ühendab erinevad töövahendid, alates VoIP-telefonidest kuni kõnekeskuse ja kõrgtasemel kontaktikeskuseni. Detailne tugevus ja paindlik statistika tagavad teie ettevõtte sujuva toimimise.

Intelligentne kontaktikeskus, mis võimaldab kohandada tööakna vaadet vastavalt klientide ja osakondade vajadustele. Lisaks kõnekeskusele hõlmab see ka e-kirju, chatte, ticketingut ja prognoositavat tööjõuressursi vajadust. Freshworks tooteperekonna lahendused klienditeeninduses ja müügis, mis pakuvad süsteemset ticketingi-põhist haldamist ja tõhusat CRM-i. Veebiseminaride läbiviimise tarkvara, mis võimaldab sujuvat ja professionaalset suhtlust otse veebis.

Kohtume klientidega nende mugavaimates kohtades - ettevõtte avalikul veebilehel ja sotsiaalmeedias. Olenemata sellest, kas tegemist on otsekõne, videokõne, veebiseminari, chatti või otsepöördumisega süsteemsesse ticketingi, pakub Esecom õige suhtluslahenduse, mis suurendab teie ettevõtte edu.

Ärge jätke võimalust kasutamata! Võtke meiega ühendust juba täna ja avastage, kuidas meie professionaalsed suhtluslahendused aitavad teil saavutada suuremat müüki ja parandada kliendikogemust. Oleme siin, et leida teie ettevõttele parim ja kohandatud suhtluslahendus. Teie edu on meie prioriteet!

Võtke meiega ühendust juba täna!

KONTAKT

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

ESECOM INTERNATIONAL OÜ tegevusaruanne 2023

Esecom International OÜ tegutseb IT- ja telekommunikatsiooni valdkonnas. Ettevõte pakub tehniliste lahenduste ja seadmete müüki ning kuutasupõhiseid teenuseid.
ssb.ee
Esecom International OÜ tegutseb IT- ja telekommunikatsiooni valdkonnas. Ettevõte pakub tehniliste lahenduste ja seadmete müüki ning kuutasupõhiseid teenuseid. Peamisteks suundadeks on kaasaegne UC-kõneside ning kõnekeskuste ja kontaktikeskuste lahendused, mis on seotud kirjalike kliendipöördumiste ja üsna pea ka kaasaegsete AI-tehnoloogial põhinevate lisarakendustega. Esecom International OÜ on volitatud müügi- ja tugiteeninduse partner erinevatele ettevõtetele nagu Wildix, Mitel, Frontstage ja Secapp. Volitatud partnerina esindatakse nimetatud kaubamärkide tarkvaralisi rakendusi ja tooteid.

Videokonverentsid - uus normaalsus tööalases suhtluses

Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid
ssb.ee
Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid on sunnitud töötama kaugtöö režiimil. Töötajad ei pea enam kulutama aega ja raha reisimisele ning saavad oma tööülesandeid täita mugavalt oma kodus või kontoris. Videokonverentsid võimaldavad ka erinevate ajavööndite vahelise suhtlemise muuta lihtsamaks, sest kõik osapooled saavad osaleda virtuaalsel kohtumisel oma asukohast olenemata. Pakume laia valikut kõrgekvaliteedilisi videolahendusi, mis vastavad erinevate ettevõtete ja

Kõnekeskuse lahendused - kuidas muuta klienditeenindus tõhusamaks?

Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab kliendi
ssb.ee
Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab klienditeenindajatel suhelda klientidega mitmel erineval platvormil, sealhulgas telefoni teel, e-kirjade või vestlusakende kaudu. See annab klientidele võimaluse valida endale sobivaim suhtlusviis ja annab ettevõtetele võimaluse pakkuda paremat teenust ja kogemust. Oleme on spetsialiseerunud kõnelahenduste ja kõnekeskuste pakkumisele, mille eesmärk on muuta klienditeenindus tõhusamaks ja protsessid paremini toimivaks. Meie kõnelahendused ja

Kaugtöö lahendused, mis tagavad produktiivsuse ja turvalisuse

Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnit
ssb.ee
Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnitud oma töötajad kaugtööle suunama, et tagada nii nende tervise kui ka ettevõtte jätkusuutlikkus. Kaugtöö võib olla suurepärane võimalus töötajatele paindlikkuse ja töö-elu tasakaalu saavutamiseks, kuid see võib kaasa tuua ka oma väljakutseid, sealhulgas töötajate vahelist suhtlust ja koostööd, IT-turvalisuse probleeme ning tõhususe kadu. Pakume kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt ning tagada turvalisuse

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.