ESECOM INTERNATIONAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 14 577 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komm

ESECOM INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord

Juba 14 577 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 22 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2022

Esecom International OÜ on ettevõte, mille põhitegevuseks on kaasaegsete ärivaldkonna suhtluslahenduste müük ja kuutasupõhine rent. See on ettevõte, mis on spetsialiseerunud VoIP telefoniside, kõnekeskuste ja kontaktikeskuste platvormide ning nendega seotud kirjalike e-suhtluste (nt. ticketing) lahenduste teenindamisele. Esecomi peamised kaubamärgid, mida nad esindavad, on Wildix, Mitel ja FrontStage.

Ettevõtte 2022. aasta müügitulu oli 838 tuhat eurot, tegevuskasum 25 tuhat eurot. Esecomi juhatus on üheliikmeline, kusjuures juhatuse liikme tööd eraldi ei tasustatud. 2022 majandusaasta oli ettevõttele üldiselt ootuspäraste tulemustega, kuigi samal ajal oli erisusi ja toimusid ka suured muutused ümbritsevas keskkonnas.

Covid-19 pandeemia ja Venemaa agressioon Ukraina vastu olid mõned 2022. aasta suurimad väljakutsed. Need sündmused mõjutasid ka Esecomi, kuna nende klientide seas on firmasid ja riigiasutusi, kelle tegutsemismahud oluliselt kahanesid. Kuid hoolimata neist raskustest, suutis Esecom mõõdukas tempos uusi pikaaegseid kliente juurde saada, peamiselt riigi- ja meditsiinisektoris.

Enamlevinud uute klientide lahendused on seotud kõnekeskusete ja sellega kaasnevate või liidestavate suhtlussüsteemidega (sh kõne, veebivestlus, video). Esecom on eriti uhke, et suutis 2022. aastal kiirelt ja mugavalt käivitada Wildix Classound teenuse abil kõneside ja kõnekeskuse lahendusi mitmele Eestis peakontoriga uuele kliendile, nende filiaalides ja esindustes üle Euroopa.

Vaadates ees ootavasse 2023. aastasse, on Esecom mõõduka positiivsusega. Lisaks senisele tegevusele on üheks eesmärgiks hakata koos klientidega välja arendama Eestis kriitilise kommunikatsiooni, teadete ja hoiatuste valdkonda. See on pikaajalise töö tulemusena võiks järgnevatel aastatel stabiilselt kasvatada ettevõtte käibemahte. Esecom on pühendunud oma klientide teenindamisele ja on valmis vastu võtma uusi väljakutseid, et pakkuda parimaid suhtluslahendusi.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Videokonverentsid - uus normaalsus tööalases suhtluses

Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid
ssb.ee
Viimastel aastatel on videokonverentsid muutunud üha populaarsemaks tööalase suhtluse vahendiks, eriti praegusel ajal, kus paljud ettevõtted ja organisatsioonid on sunnitud töötama kaugtöö režiimil. Töötajad ei pea enam kulutama aega ja raha reisimisele ning saavad oma tööülesandeid täita mugavalt oma kodus või kontoris. Videokonverentsid võimaldavad ka erinevate ajavööndite vahelise suhtlemise muuta lihtsamaks, sest kõik osapooled saavad osaleda virtuaalsel kohtumisel oma asukohast olenemata. Pakume laia valikut kõrgekvaliteedilisi videolahendusi, mis vastavad erinevate ettevõtete ja

Kõnekeskuse lahendused - kuidas muuta klienditeenindus tõhusamaks?

Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab kliendi
ssb.ee
Kõnekeskused on olulised vahendid ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust tõhustada ja protsesse optimeerida. Kõnekeskuste kasutamine võimaldab klienditeenindajatel suhelda klientidega mitmel erineval platvormil, sealhulgas telefoni teel, e-kirjade või vestlusakende kaudu. See annab klientidele võimaluse valida endale sobivaim suhtlusviis ja annab ettevõtetele võimaluse pakkuda paremat teenust ja kogemust. Oleme on spetsialiseerunud kõnelahenduste ja kõnekeskuste pakkumisele, mille eesmärk on muuta klienditeenindus tõhusamaks ja protsessid paremini toimivaks. Meie kõnelahendused ja

Kaugtöö lahendused, mis tagavad produktiivsuse ja turvalisuse

Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnit
ssb.ee
Viimase paari aasta jooksul on kaugtöö muutunud üha populaarsemaks ning viimase aasta jooksul on see koguni hädavajalikuks muutunud. Paljud ettevõtted on sunnitud oma töötajad kaugtööle suunama, et tagada nii nende tervise kui ka ettevõtte jätkusuutlikkus. Kaugtöö võib olla suurepärane võimalus töötajatele paindlikkuse ja töö-elu tasakaalu saavutamiseks, kuid see võib kaasa tuua ka oma väljakutseid, sealhulgas töötajate vahelist suhtlust ja koostööd, IT-turvalisuse probleeme ning tõhususe kadu. Pakume kaugtöö lahendusi, mis aitavad ettevõtetel tõhusalt töötada kaugelt ning tagada turvalisuse

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.