COMPATH OÜ hetkeolukord
Juba 230 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus 2008. aastal alustas COMPATH OÜ tegutsemist oma põhitegevusaladel, milleks oli veebiportaalide loomine ning rakendus, IT konsultatsioonid ja tugiteenused, arvutite ja kontoritehnika ost-müük.
Prioriteetide hulgas ettevõtte Compath OÜ aastal 2023 oli akvaariumite hooldusteenused ning e-kaubanduse suuna arendamine.
Tulud, kulud ja kasum 2023 aastal COMPATH OÜ müügitulu moodustas akvaariumite hooldusteenuste, e-kaubanduse ja IT-teenuste müügitulust summas 10499
EUR.
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu 10 499 3 265
Käibe kasv 222% 130%
Puhaskasum -6 131 -755
Kasumi kasv -712% -37%
Puhasrentaablus -58% -23%
Käibevara 32 562 8 955
Lühiajalised kohustused 17 777 325
Lühiajaliste kohustuste 1.83 27,55 kattekordaja
ROA -0.19% -8,43%
ROE -245% -8,75%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: q Käibe kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022)/ müügitulu 2022 * 100 q Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2023 – puhaskasum 2022)/ puhaskasum 2022 * 100 q Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu * 100 q Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustused q ROA (%) = puhaskasum/ varad kokku * 100 q ROE (%) = puhaskasum/ omakapital kokku * 100
Investeeringud 2023. aastal investeeringuid oli tehtud e-kaubanduse suunas. Registreeritud müügikoht Saksamaa Amazonil ja eBay. Registreeritud saksa VAT number. Ostetud kaubad ja tellitud laokoht Saksamaal online müügiks. Registreeritud Euroopa kaubamärk. Tellitud uus kaup oma kaubamärgiga. Suured investeeringud on tehtud oma kauba reklaamisse Amazonil.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
COMPATH OÜ organisatsioonipoliitika ning turundustegevuse strateegia 2024 aastal on suunatud e-kaubanduse arendamisele Saksamaal ja kogu Euroopas ning COMPATH OÜ registreeritud kaubamärgiga kaupade müük ning kasumi suurendamine.
Tänu selgelt kujundatud orienteeritusele tarbija vajadustele ja nõudmistele saavutab firma püsiva konkurentsieelise e-kauplemise turul.
Aleksandr Arhangelski juhatuse liige ................
Kommentaarid (0)