AM3 BALTIC OÜ on ehitusfirma, mis peab maksude maksmist pigem häirivaks tüütuseks, mille võib vabalt ka tegemata jätta ning nõnda on firma maksuvõlg tänaseks kasvanud juba hirmuäratavalt suureks.
AM3 BALTIC OÜ alustas peaaegu 11 aastat tagasi. Viimase viie aasta jooksul on ettevõte teeninud omanikutulu 20 000 eurot, tehes selleks käivet kokku 1,44 miljonit eurot. Mullune majandusaasta aruanne on ettevõttel veel esitamata, 2016. aastal jäi osaühing 0,4 miljoni suuruse käibe juures plussi 5 417 euroga, mis tähendab, et kasumimarginaal oli üsna õnnetu 1,2 protsenti.
Loo muudab aga veel kurvemaks tänaseks 77 816 euroni kerkinud maksuvõlg ning sellele lisaks on jäänud arveid tasumata 336 euro eest. Ettevõtte kehvast käekäigust annab aimu ka tõik, et töötajad on osaühingust kadunud, kui aasta alguses oli firmas töötajaid veel 4, siis tänaseks pole seal enam ühtegi hingelist peale juhi.
AM3 BALTIC OÜ ainuke juhatuse liige Marko Känd alustas äritegevusega juba 13 aastat tagasi, olles tol ajal 25-aastane. Kokku on ta aastate jooksul juhtinud 8 ettevõtet, millest täna on 5 ettevõtte juhatuses ja 2 neist on aktiivse majandustegevusega (sh.käibemaksukohuslased). Paraku on tema käel all tegutsevad
TOOTJATE ESINDUS OÜ ja
AM3 BALTIC OÜ hoiatava
Krediidiskooriga.
Marko Känd on tegutsenud või tegutseb valdkondades:
- Elamute ja mitteeluhoonete ehitus
- Muud mujal liigitamata äritegevust abistavad tegevused
- Muu mujal liigitamata teenindus
- Muu kinnisvarahaldus või haldusega seotud tegevused
Marko Känd: juhitavate ettevõtete varad ja finantsid 2017. aastal:
- Aktiivsete ettevõtete tööjõumaksud kokku: 9 318 eurot
- Töötajad kokku: 4
- Suurim palgamaksja: AM3 BALTIC OÜ
- 2018 aasta prognooskäibed kokku kõikides ettevõtetes 96 000 eurot.
Kõikidest tema tegemistest saab parema ülevaate, kui proovida Inforegistri täislahendust.
Viimati lahkus
Marko Känd 4 aastat tagasi ettevõttest
AM AUTOHOOLDUS OÜ, jõudes juhtida seda ettevõtet 3 kuud. Ettevõtte staatus on tänaseks Äriregistrist kustutatud.
•
Kutsu Krediidiskoor appi oma klientide maksevõimekust hindama!
Kommentaarid (0)