KOMMIKESKUS OÜ hetkeolukord
Juba 2219 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Jarek Lätt (17.04.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Kommikeskus OÜ on erinevate kvaliteet maiustuste maaletooja. Kommikeskus OÜ omab suurt kogemust kvaliteet toodete müügi alal.
2024.aastal käive vähenes 2023.aastaga võrreldes. Vähenes kasum, seoses laoseisu suurenemisega, et stabiliseerida hinnatõuse.
Lisandus uusi tootjaid ja tooteid. Ettevõtte keskendub kvaliteet toodete hulgimüügi arendamisele ja uute projektide arendamisele. Samuti loobume projektidest, mis ei ole firma jaoks kasumit tootvad.
Sõlmitud on lepingud kõigi suuremate jaeklientidega: COOP, Maxima UAB, Rimi Eesti AS, Selver ASi, Stockmann AS, Kaubamaja AS, R-Kioski,
Tallinki, OG Elektra klientidega lubavad oodata stabiilset käibe ja kasumi kasvu.
Jätkame meie poolt esindatavate kaubamärkidega: Lambertz, Hachez, Feodora, Viba, Heilemann, Peters, Intenso, Simon Coll, Intenso, Parana,
Efferve, Birra Flea, Klett, Macario, Windel, Emoti,Wawel, Jake jne.
Kommentaarid (0)