MEGAMAHLAD HOLDINGS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1707 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga ja komment

MEGAMAHLAD HOLDINGS OÜ hetkeolukord

Juba 1707 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga ja kommenteeritud 48 korda.

Tegevusaruanne 2023

Megamahlad Holdings OÜ alustas oma tegevust 03.10.2008. aastal. Peamiseks tegevusalaks on valdusfirma osaluse haldamine, valdusfirma ja frantsiisipartnerite tegevuse toetamine ning frantsiisilepingu alusel Boost Juicebars kaubamärgi haldamine ja arendamine Balti riikides ja Soome

Vabariigis.

2023. aasta seisuga on Megamahlad Holdings OÜ’l kehtivad frantsiisiõiguste müügilepingud ühe ettevõttega Tallinnas ja Pärnus, läbi kahe ettevõtte ühinemise ühe ettevõttega Tartus ning läbirääkimised käivad koostöö alustamiseks nii Lätis, Leedus kui ka Soomes.

2023 aasta oli Eesti turul edukas, kuna nii sõjast kui ka jätkuvalt Covid-19 mõjule vaatamata on õnnestunud müügitulu tõsta, parandada müügivõrgustiku kvaliteeti läbi struktuursete muutuste ning tõsta ühtlasi ka brandi tuntust ja toote populaarsust piirkondades, kus statsionaarseid müügipunkte frantsiisipartneritel ei ole.

Oluliseks probleemiks on jätkuvalt sisendhindade väga suur hinnatõus, mis üldist efktiivsust vähendas just strateegilise tooraine hankimisel ja selle kasutamisel. Expordi turgudel jätkuvad läbirääkimised koostöö alustamiseks 3 baari avamiseks Riias ja Vilniuses, kuni 8 baari avamiseks

Helsinkis. Oluliseks faktoriks on lepingute sõlmimisel üldine majanduse olukord kõikides kolmes riigis, samuti inflatiooni kiirus ja intresside liikumise suund inveseeringute tegemisel.

2024. aastal jõudsid kasutusse uuenenud diasin ja tarbijale sobivamas suuruses topsid, mis oma uute ja innovaatiliste loodustsäästvate materjalide kasutusele on osa ettevõtte ja kontseptsiooni strateegiast käija kaasa vastutustundliku majanduse väärtustega ning pakkuda läbi selle veelgi paremat emotsiooni Boost toodete tarbimisel.

Ettevõte täiendas kompetentsi turundus- ja müügiväljundite kaudu konsptsioonist ja brandist tulenevate väärtuste levitamiseks üle turu. Läbi tootearenduse ja oluliste väärtuste esitlemisega tõsta kõikide tasandite koosmõjul veelgi branditeadlikust ja läbi selle propageerida tervislike toodete võimalusi ja tähtsust tarbijate seas.

Jätkata läbirääkimisi Soomes ja Leedus äritegevuse alustamiseks, parandada veelgi tegevusi müügivõrgu efektiivsuse tõstmiseks, sõlmida frantsiisilepingud avamaks uusi müügikohti toimivatel turgudel, kus brand on juba esindatud. Samuti jätkata konteptsiooni ja brandi arendamist läbi uuenduste ja innovatsiooni nii disainis, tootearenduses, kui ka materjalide kasutuses, samuti frantsiisipartnerite tegevuse tõhustamiseks turunduslike väärtuste kaudu ning kontseptsiooni väärtuste tugevdamist kõikidel toimivatel turgudel.

Tuuab turule uusi tooteid ning parandades veelgi toodete sortimenti ja pakkumist kliendi nõudlusest tulenevalt, tagades läbi eelpool mainitu kaubamärgi jätkuvat populaarsust ning positsiooni frantsiisipartnerite poolt opereeritavatel turgudel. Kaubamärk ja selle all müüdavad tooted on oma valdkonnas veelgi kindlustanud juhtiva positsiooni Eesti, ettevõte on edukalt suutunud propageerida tervisliku toitumist ja eluviisi ning selle tulemusel on tekitanud huvi mitmel jaekaubandusettevõtel nii Eestis, Läti kui ka Soome Vabariigis näha Boost Juicebars’i just nende pakutavatel pindadel. Eelnevale lisaks jätkati peamiste frantsiisiväärtuste täiustamisele turu arenguid arvestades ja tekkinud võimalusi kasutades.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.