GRADO OÜ hetkeolukord
Juba 561 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kristjan Gans (02.10.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Vastavalt 2020. aasta juhtkonna otsustele on Grado ümberkujundatud eelkõige investeerimisele ja loodusturismile fokusseeritud ettevõtteks.
Eesmärk on selle tegevusega kujundada pikemaajalisem uus tegevussuund. Sellest tulenevalt puudus traditsiooniliste põhitegevusalade (konsultatsiooniteenuse) käive.
Investeerimistegevus kujunes 2023. aastal ettevõtte jaoks ebaedukaks. Investeerimiskasum oli 20 905 eur, mis ei ole vastavuses ettevõtte juhtkonna seotud eesmärkidele. See oli peamiselt tingitud globaalsete aktsiaturgude ebakindlusest ning ka ebaefektiivsetest investeerimisotsustest.
Ettevõtte osanikud on otsustanud lisada 2023. aasta aruande perioodi tekkinud kahjumi eelmiste perioodide jaotamata kasumile eesmärgiga koguda kapitali investeerimistegevuse laiendamisele järgnevatel aastatel.
2024. aastal jätkab ettevõte uue põhisuuna, investeerimise, arendamist ning loodusturismi ja aktiivse rekreatsiooni teenuste ettevalmistamist.
Kommentaarid (0)