KONTAKTIKESKUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6568 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 13 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommen

KONTAKTIKESKUS OÜ hetkeolukord

Juba 6568 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 13 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 13 korda.

Tegevusaruanne 2023

Kontaktikeskus OÜ on 2 põhitegevusala: telemarketingi teenuste müük ja klienditeeninduse allhange. Pakume telefoni teel laia valikut erinevaid teenuseid ja tooteid, korrastame andmeid, viime läbi uuringuid ja küsitlusi. Müüme telefoni teel finants- ja kindlustustooteid, ajalehtede ja ajakirjade tellimusi, lepime kokku kohtumisi ehk otsime potentsiaalseid kliente erinevatele äriettevõtetele, müüme erinevaid kommunikatsiooni- ja konsultatsiooniteenuseid. Klienditeeninduse osas aga vastame partnerite klientide pöördumistele nii telefoni teel kui kõikides elektroonilistes kanalites (e-kiri, Chat, Facebook, WhatsApp jne).

Telemarketingi mõjutas eelkõige olukord tööjõuturul ehk töötajatel on jätkuvalt kõrge palgaootus seoses kõrge palgatasemega tööjõuturul.

Äriettevõtted soovivad kõik järjest rohkem müüki, kuid arvestades järjest kerkivaid kulusid, samas tarbijate ebakindlust järjest langeval majandusturul, on toodete müük järjest keerulisem. Aasta kokkuvõttes on telemarketingi käive langenud võrreldes aastaga 2022.

Klienditeeninduse osakonnal oli aga väga väljakutsete rohke aasta. Osakonna käive langes pea 20% seoses koostööpartnerite mahtude vähenemisega. Mahud vähenesid pea kõikidel koostööpartneritel, kõige rohkem aga jae- ja e-kaubandusega tegelevatel ettevõtetel. Langus peegeldab üheselt majandusturul toimuvat ehk eratarbija ostujõud on järjest vähenenud, ning ebakindlus tulevikus suhtes suurenenud mistõttu tehakse vähem emotsioonoste ning planeeritakse kulutused rohkem läbi.

Finantssuhtarvud 2023 2022

Maksevõime kordaja (käibevara – varud/lühiajalised kohustused) 2,15 2,6

Võlakordaja (kohustused/koguvarad) 0,33 0,34

Ärirentaablus (ärikasum/müügitulu) -0,02 0,06

Puhasrentaablus (puhaskasum/müügitulu) -0,02 0,06

Omakapitali rentaablus ROE (puhaskasum/omakapital) -0,06 0,26

Koguvara rentaablus ROA (puhaskasum/varad) -0,04 0,17

Kuna klienditeeninduses planeerime tööjõu kulusid eelnevate aastate kogemuse põhjal, siis nii ootamatut mahtude vähenemist ei osanud me ette planeerida, mistõttu oli igapäevaselt tööl rohkem inimesi kui meil oli tööd pakkuda. Aasta lõpus ei jäänud meil muud üle kui pidime kulude kontrolli alla saamiseks vähendama kõikide teenindajate töökoormust 20%.

Täna võib öelda et see oli ainuõige otsus kuna 2024.aasta alguses langes käive veelgi mistõttu suunasime osad teenindajad tööle müügiosakonda kus on tööd rohkem kui inimesi.

Kontaktikeskus OÜ 2023.aasta majandusnäitajaid mõjutasid eelkõige alljärgnevad tegurid: 1. Eratarbija langenud ostujõud ja sellest tingitud osade koostööpartnerite mahtude vähenemine 2. Pikka aega kestnud majanduslangus 3. Kasvanud palgad ja püsikulud 4. Lisandunud on uusi kliente 5. Investeeringud tarkvara arendusse

Kontaktikeskus OÜ 2024 aasta eesmärgid: 1. Kliendibaasi laiendamine 2. Tegevuse efektiivsuse tõstmine 3. Käibe ja kasumi kasv 4. AI kaasamine kõikidesse tegevustesse 5. Tarkvara jätkuv arendus ja kaasajastamine

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.