ALFRED & PARTNERS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 50 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga komme

ALFRED & PARTNERS OÜ hetkeolukord

Juba 5960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 50 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Alfred & Partners OÜ arendab ja toodab kõrgkvaliteetseid Estelon nime kandvaid kodukõlareid.

Aruandeaastal keskendus ettevõte uute mudelite disainimise ning arendusele ja valmistas ette uue kõlariseeria tootmist. Ettevõttes viidi läbi digitaliseerimise audit ning koostati põhjalik digitaliseerimise kava, mida 2025. aastal ellu viia.

Aastal 2024 oli ettevõttel pakkumises 11 erinevat toodet (kõrgkvaliteetsed kodukõlarid) ning keskenduti toodete esitlustele maailma eri paigus, sh. USA suurimal messil Chicagos (aprill 2024), maailma suurimal high-end audio messil Münchenis (mai 2024), Hollandis (oktoober 2024),

Belgias (november 2024), Poolas (november 2024) ja Norras (detsember 2024). Messidel osales ettevõte ise või esitleti tooteid edasimüüjate kaudu. Lisaks külastasid aruandeaastal ettevõtet mitmed ajakirjanikud ja edasimüüjad, sh. Jaapanist, Koreast, Kanadast, Norrast. Suurim investeering oli värvimiskambri ehitus, mis kokkuvõttes aitas kaasa tarneaegade lühendamisele ja käibe kasvule. Ettevõtte jätkas panustamist turunduskuludesse promotsiooni eesmärgil.

Tänu tugevale promotsioonile ja turundustegevusele ning aasta teises pooles efektiivsemale tootmisele, kasvas ettevõtte käive ka käesoleval aastal. Aruandeaasta suurim fookus oli USA turul laienemine ning Euroopa turu tugevdamine. Taaskord saadi hulgaliselt auhindu ja tootearvustusi ning tunnustusi mainekatelt ajakirjadelt.

Suurim osakaal tooteid müüdi võrdselt nii Aasiasse kui ka USA’sse ja Euroopa turg on sarnaselt hästi toimiv. Kokku on ettevõtte tooted esindatud 30 riigis.

Müügitulu kokku aastal 2024 oli 2 593 504 eurot (2023: 2 355 502 eurot). Keskmiselt oli töötajaid 11 (2023: 11) ning personalikulu kokku oli 631 887 eurot (2023: 540 768 eurot).

Aastat 2024 iseloomustas endiselt klientide hinnatundlikkus, mis väljendus rikkama keskklassi väiksemas aktiivsuses ja seetõttu müüsime vähem väiksemaid/soodsamaid tooteid. Aktiivsus oli suurem segmendis, kus klient ei ole hinnatundlik ja vastavalt moodustavad meie müügikäibest suurema osa just suuremad ja kallimad tooted.

Veel mõjutasid müügikäivet ka USA presidendivalimised: ostud USAs lükati edasi, ootamaks ära valmistulemuste mõju USA majandusele – see väljendus USA turul läbirääkimiste venimises ja tellimuste languses aasta lõpus.

Jätkus kiire komponentide hinna tõus.

2025. aastal on plaanis AURA seeria teiste toodete lansseerimine. Jätkame uue tootearendusprojektiga, plaanis on investeerida turundusse, müügivõrgustiku arendusse ning digitaliseerimisse.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.