NAMEFACTORY OÜ hetkeolukord
Juba 983 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 42 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Namefactory OÜ loodi 2010.a aprillikuu lõpus. Ettevõte eesmärk on toota ja müüa personaliseeritud lastetooteid, eelkõige lastelaule, Eestis ja "teistes" põhjamaades.
2010 a. oli ettevõtte algusaastaks. Selle jooksul pandi paika tegevusplaanid, otsiti tegevuseks partnerid, kirjutati laulud ja lauldi sisse näidised, loodi imagoloogiline väljund, alustati veebi müügikeskkonna planeerimist.
Kõik arendustegevused loodi kolmeliikmelise juhatuse poolt, kellele tasusid määratud ei ole.
Ettevõtte juhtkonnale ei makstud tasusid.
2024.a jooksul planeeritakse: - valmis saada vene-, rootsi jmt keelsete nimedega; - saavutada suuremat tuntust eesti turul ja järk järgult siseneda ka rootsi, soome, inglismaa ja edaspidi ka taani, norra turgudele; - avada venekeelne veebipõhine müügikeskkond; - laiendada tootevalikut; - arendada e-poodi ning luua samasisulisi äppe.
Ettevõtte üldeesmärgiks on pakkuda lapse arengule kaasaaitavaid tooteid.
Kommentaarid (0)